7 אטרקציות לימי גיבוש בעבודה

מנהלים ? ראשי מחלקה או בוועד העובדים? מחפשים לפנק את העובדים המסורים שלכם ביום גיבוש מעניין? אז הנה כמה רעיונות שיהפכו את היום גיבוש להרבה יותר מעניין ומהנה, כך שכולם עוד ידברו עליו  הרבה זמן 

 

אומן חושים

אומן חושים הוא פשוט אדם שמרתק אנשים, מסקרן ביותר, ומאוד מושך את תשומת ליבם. אם תחליטו להזמין אומן חושים ליום גיבוש בעבודה זה ללא ספק יהיה "השוס" של היום.

העובדים יהיו מעורבים בהופעה ולא רק צופים פסיביים בה, ותחושת הסקרנות תלווה את כולם במהלך ההופעה. ביום שאחרי כולם ידברו על פעלולי המחשבה המופלאים, ויום הגיבוש יוכתר בהצלחה. רוצים לדעת עוד על אומן חושים? כנסו לעוד פרטים

 

קריוקי

במידה והחלטתם ללכת על יום גיבוש במקום סגור, לערוך ערב קריוקי זה בהחלט יוסיף המון. מכירים מישהו שלא אוהב לשיר? וזה כבר לא משנה אם אתם יודעים לשיר או אם יש או אין לכם שמיעה מוזיקלית בכלל. כל מי שתופס את המיקרופון יהיה עם חיוך על הפנים. אז אם סגרתם מסעדה, אולם, או כל מקום סגור אחר – כדאי שתחשבו על זה.

 

חדר בריחה

אם אתם מנהלים קבוצה קטנה של אנשים, כדאי ללכת לחדר בריחה. חדר בריחה הוא לא רק מהנה וזו לא רק חוויית בילוי. חדר בריחה גורם לאנשים לפתוח את הראש ולחשוב מחוץ לקופסא, מה שיאפשר לכם לא רק לבלות עם העובדים ולפנק אותם בחוויה, אלא גם להכיר אותם קצת מעבר להיכרות המקצועית.

 

מופע סטנדאפ

ידוע שצחוק מוריד חרדה ומשחרר לחץ. אז למה לא לצחוק קצת? יום גיבוש הוא ההזדמנות לצאת משגרת הרצינות בעבודה ופשוט לצחוק! תוכלו להזמין אליכם מופע סטנד אפ או ללכת להופעה בחוץ – הכל בהתאם לתקציב . ערב מבדר זה תמיד טוב וכיף, וזה גם ללכת על בטוח.

 

זמר אורח

רוצים להרים את האווירה ומצב הרוח לעובדים? אז תזמינו זמר שיקפיץ את האירוע. רוצים להרגיע אותם כי הם כולם על קוצים ? תזמינו זמר שירגיע את האווירה. הכל תופס! מעדיפים לצאת מחוץ למקום העבודה? קחו את העובדים להופעה בחוץ.

 

מסיבה

אם אתם קבוצה גדולה של אנשים , אפשרות של מסיבה יכולה להיות רלוונטית עבורכם. אפשר לסגור אולם גדול, אם זה בקיץ אפשר גם בטבע או אפילו מסיבת בריכה. קצת אלכוהול, די'ג'יי,  אוכל ואנשים יפים  יעשו את הערב הזה בהחלט מגבש.

 

שייט

במידה ויום הגיבוש נופל על ימים חמים, שייט הוא רעיון מעולה. תוכלו ליהנות משייט בכנרת ואפילו להשתכשך במים הנעימים. ברור שמסיבה ביאכטה תוציא לגמרי מהשגרה ותרומם את האנרגיות לגבהים. מוזיקה, קוקטיילים טעימים, רוח על הפנים – החיים הטובים!

אלה היו 7 אטרקציות לימי גיבוש לעבודה – מקווים שעזרנו. 

אמן חושים

אולי תאהבו גם את