איך בוחרים צלם לצילומי ילדים?

בחירה בצלם לצילומי ילדים אינה עניין של מה בכך. מקרה שאירע לפני כמה שבועות למשפחה צעירה ממרכז הארץ, הוביל אותנו לכתוב את המדריך הנוכחי. יכול להיות ששמעתם על מקרה זה ובעקבות כך, הגעתם אל המדריך. במידה ולא, נציין בקצרה כי אלה הצטלמו עם צלם שלא הייתה לו גישה לילדים. כך שבמהלך הצילומים, הוא פשוט קם ועזב את המקום. הישארו אתנו ותגלו איך תבחרו צלם מומלץ ומקצועי שיבצע את עבודתו כראוי.

 

תבדקו שיש לו ניסיון עם צילומי ילדים

אי אפשר לכתוב מדריך שעוסק בבחירה נכונה של צלם לצילומי ילדים, מבלי לבקש מכם לבדוק שיש לו ניסיון בתחום. שכן, צלם שמגיע לצלם ילדים (בכל הגילאים) צריך להיות סבלני. שכן, ילדים נוטים לצעוק, לכעוס ולהביע את שעל ליבם. צילומים מסוג זה יכולים להתבצע על הצד הטוב ביותר, במידה והצלם יודע איך להתנהל עם ילדים. בחירה בצלם כזה, תאפשר לכם בראש ובראשונה, לקבל טיפים חיוניים בימים שקודמים לצילומים למשל:

  • להתחיל את הצילומים לאחר ארוחה מסודרת
  • להכין סנדוויצ'ים לילדים מראש
  • להכין אביזרים שילהיבו את הילדים

תבדקו שיש לו ניסיון עם צילומי ילדים

תבקשו לראות תמונות שהוא צילם בעבר

עליכם לבקש מהצלם תמונות שהוא צילם בעבר. שכן, כך, תוכלו לגלות אם הוא מקצועי והאם הוא מצלם ברמה גבוהה. נקל עליכם בהקשר זה ונציע לכם להיכנס לקישור הבא: sary.co.il. בקישור זה, תוכלו לראות צילומי ילדים שתועדו על ידי צלמת מקצועית ובעלת ניסיון רב בתחום. אתם יכולים לערוך השוואה בין תמונות אלה לבין התמונות של הצלם שאתם בודקים או שפשוט תפנו אליה ותהיו בטוחים שבחרתם נכון.

תבקשו לראות תמונות שהוא צילם בעבר

תערכו חיפוש אודותיו ברשתות החברתיות

אל תסתפקו בקבלת תמונות מהצלם ותערכו בירור מעמיק אודות צלמת ילדים או הצלם שנבחר על ידיכם. ההמלצה שלנו היא לפנות אל חברים, קרובי משפחה, מכרים או גולשים ברחבי הרשתות החברתיות ולבקש מהם מידע אודות הצלמת הנבחרת. כך תוכלו לשמוע מאנשים אמינים את חוות דעתם לגבי יום הצילום, אופן קבלת התמונות או כל דבר אחר שרק תרצו.

 

תקראו את חוות הדעת שנכתבו בלשונית הביקורות של גוגל

אפשר כמובן להיכנס גם ללשונית הביקורות של גוגל. שם תוכלו למצוא חוות דעת שהועלו לאורך השנים האחרונות (בירור שערכנו בנושא העלה כי ניתן לקרוא חוות דעת שנכתבו לפני 8 שנים לפחות). כך שיתאפשר לכם להיחשף למגוון רחב של תגובות שנכתבו על ידי לקוחות קודמים של הצלמת או הצלם שנבחרו על ידיכם.

 

השורה התחתונה – תבצעו את הבחירה הנכונה ביותר

בשלב האחרון עליכם לבחור את צלם הילדים המתאים ביותר עבורכם. נציע לכם רגע לפני סיום להסתייע בחוות הדעת של הילדים הגדולים שלכם (מדובר בילדים בגילאי 10 ומעלה). אולי תופתעו לגלות שלפעמים הם מרגישים ורואים דברים שאנחנו לא שמים לב אליהם.

איך בוחרים צלם לצילומי ילדים

אולי תאהבו גם את