איך בוחרים קרם לשיער?

השיער שלנו עשוי להיות לפעמים בחור עקשן – מייצר שוונצים מרגיזים, נעשה שמנוני או לחילופין יבשושי כמו ליפה לשטיפת כלים. קרם לשיער הוא תכשיר טיפוח בסיסי המאפשר עיצוב מקצועי ושמירה על מראה טבעי, חיוני ומלא ברק. לתשומת ליבך, חייבת להתקיים התאמה בין סוג השיער לסוג הקרם על מנת לאפשר קבלת תוצאות אפקטיביות. קראי על הדרך הבטוחה למציאת קרם שיער מותאם באופן אישי.

איך לבחור קרם לשיער?

בחירת קרם לשיער חייבת להיעשות בהתאמה מושלמת לסוג השיער. לפני הרכישה אבחני איזה סוג שיער יש לך:

איך בוחרים קרם לשיער?

קרם לתלתלים

בורכת בקווצות שיער מסולסלות? איזה יופי! חשוב לדעת כי שיער מתולתל דורש התעסקות רבה יותר מכל סוג שיער אחר ומצריך טיפוח ספציפי. קרם הזנה לתלתלים עם שמן מרוקאי מבטיח עיצוב תלתלים מבריקים, מסודרים בעלי מראה חיוני במיוחד. קרם לבניית תלתלים יאפשר לך למקסם את הנתונים הקיימים. הקרם שומר על עיצוב השיער לאורך זמן ונלחם מלחמת חורמה בקרזול – לשיער רך ונעים למגע.

 

קרם לקצוות מפוצלים

קרם לשיער עם קצוות מפוצלים מכיל שמן מרוקאי לסגירת קצוות מפוצלים וכן פרוטאנים וויטמינים להזנה מושלמת של השיער. שימוש בקרם מסוג זה משפר את מרקם השיער משמעותית ומותיר אותו רענן ובעל מראה מטופח.

 

קרם לשיער יבש

כולנו רוצות שיער חיוני מלא ברק. סובלת משיער יבש? קרם לחות לשיער הוא הפתרון האידיאלי עבורך להזנה מעולה. רכשי קרם לחות פונקציונלי המספק הגנה לשיער מפני החלקה וייבוש שירכך ויזין את סיבי שיערך. הקפידי על מציאת קרם המכיל חומר שיחדור ישירות לאזורי השיער בהם נדרשת רמת הזנה אינטנסיבית יותר.

נוסחה חדשנית לקרם לשיער יבש מכילה 3 מרכיבים עיקריים פעילים המבוססים חומרי הזנה טבעיים: ויטמין בי-6, חלבון חיטה וחלב תמרים. מצאי את הנוסחה המוצלחת עבור שיערך והקפידי על הזנת לחות על בסיס יומיומי.

 

קרם לשיער טרום פן

קרם שיער להזנה והגנה לפני פן מספק לשיערך טיפול מולטי פונקציונלי ומחליק סיבי שיער להורדת נפח. בדרך, הקרם גם מגביר את הברק הקיים ומגן על השערה מפני ייבוש. רכיבים מומלצים בקרמים לשיער לפני פן הם: שמן מקדמיה, קראטין וויטמין F.

 

קרם לשיער צבוע

רוב צבעי השיער מכילים חומרים כימיים ועשויים לפגוע ולפגום במבנה השערה. קרם לשיער צבוע מזין את השיער בצורה אינטנסיבית, שומר על צבע השיער לזמן ממושך ומגן על השיער מייבוש ונזקי החלקה. חפשי קרם לשיער המכיל אנטי אוקסידנטים לחיזוק מבנה השערה הפנימי, להארכה ולשימור מראה השיער הצבוע באופן חי ובריא.

 

קרם לשיער – המרכיבים האידיאליים

לכל סוג שיער מומלצים רכיבי הקרם הבאים, וודאי שהם קיימים ברשימת החומרים: אומגה 3, מסנן קרינה, חלבון חיטה, שמן זרעי פשתן, שמן ארגן וחמאת שיאה. הקפידי על מריחת הקרם מדי יום לאחר הרחצה כחלק משגרת טיפוח בריאה ותיהני משיער חזק, חיוני ומטופח.

קרם שיער מרכיבים אידיאליים

אולי תאהבו גם את