איך תהפכו את חדר האמבטיה שלכם למילה האחרונה באופנה?

מעונינים לשפץ את חדר האמבטיה שלכם ומתלבטים כיצד לעצב אותו? הפוסט שלפניכם ידריך אתכם בדיוק איך תהפכו את חדר האמבטיה שלכם לאופנתי ביותר! המשיכו איתנו לשורות הבאות.

 

איך הופכים את האמבטיה לחדשנית ואופנתית?

 

ארונות ואמבטיה.

כיור גדול מובנה, אמבטיה גדולה או ארון מובנה, יצמצמו את השטח שצריך לנקות אבל יגרמו לאווירה חנוקה ומכבידה. עדיף לבחור באסלה תלויה, אמבטיה עומדת וכיור גדול שיצור תחושה מרווחת. כמו כן, קיים מבחר חומרי גלם לאמבטיות.

החומרים המובילים הם פח ואקריל. אמבטיית פח חייבת להיות עבה, ככל שהיא תהיה עבה יותר, האיכות שלה גבוהה יותר. שימו לב גם לאופן ההתקנה שתהיה יציבה. ארונות אמבטיה באטיקו הן ארונות אמבטיה איכותיות ברמה גבוהה והן אלו שיפארו את חדר האמבטיה שלכם ויצרו אווירה יוקרתית ומרווחת. 

 

משטחים.

חשוב מאוד להקפיד על כך שהמשטחים שתעצבו בחדר האמבטיה יהיו עמידים בפני רטיבות. הריצוף יהיה מחוספס או מט וכך לכלוך, רטיבות או אבנית לא יראו. תוכלו לשלב גם אריחים בעיצוב אוריינטלי אבל במידה נמוכה ורק על הרצפה כדי להמנע מעומס בעין. שימו לב שמחיר העבודה לא יעלה בעקבות סוג האריח שבחרתם. תאמו עם השיפוצניק את הבחירה.

 

אחסון.

עוד לפני שאתם מתחילים לתכנן את עיצוב חדר האמבטיה, תכננו את מה הוא אמור להכיל ולאלו מוצרים חשובה לכם הנגישות. פריטים בשימוש יומיומי אכסנו במקום נגיש. לעומת זאת, מוצרים שימושיים פחות תוכלו לאחסן במקום גבוה או אחורי. שימו לב, הקיר שמאחורי האסלה יכול גם הוא להכיל מדף אחד או יותר. אבל חשוב לדאוג לכך שהמדף לא יגיע בראש בזמן הישיבה.

 

כלים סניטרים.

כאשר תגיעו לשלב של בחירת כלים סניטרים, בחרו בכובד ראש ובשיקול דעת. נסו להכנס לראש של החיים המעשיים, מה יהיה נוח ופרקטי עבורכם בפועל. למשל, ידיות ארון אמבטיה רחבות, הן נוחות מאוד. שיש גדול להחתלה בסמוך לכיור וכו. 

 

צנרת.

בזמן השימוש במים חמים הצנרות מתחממות באופן אוטומטי. וודאו שהברזים שאתם רוכשים איכותיים מספיק ועם בידוד שימנע כוויות ונזקים.

 

אוורור.

אם חדר האמבטיה שלכם כולל חלון ולמרות זאת הוא לא מספיק מאוורר את החדר, תדרוש למערכת אוורור. היא גם תמנע הצטברות טחב לחדר.  כמובן שאם אין בחדר חלון, תדרשו לתעלת אוורור שתינוק את האוויר מבפנים לבחוץ.

 

צבעים.

הצבע השולט בחדרי אמבטיה הוא לבן או שמנת. תוכלו ליצור שילובים מדהימים ואלגנטיים בצבעי אפור, לבן שיצרו אווירה יוקרתית ופסטורלית. אם אתם מעונינים בכל אופן לשלב צבעים מקדו את קיר האמבטיה לצורך כך ושלבו בו גם עציצים, נרות וכו.

 

לסיכום,

כדי להפוך את חדר האמבטיה ליוקרתי ואופנתי עליכם להשקיע בכל הפרטים שמנינו כאן: אמבטיה וארונות, אריחים, אחסון, צנרת, משטחים, אוורור, כלים סניטרים, וצנרת. אם תבחרו את כל אלו בצורה מוקפדת ונכונה, חדר האמבטיה שלכם הוא יהיה המילה האחרונה!

ארונות אמבטיה באטיקו

אולי תאהבו גם את

טרנדים לוהטים
4 טרנדים לוהטים לקיץ חם

כל אחד מאתנו רוצה להיות בטוח בכך שהוא מכיר בטרנדים החמים ביותר שמתלווים אל כל עונה. במדריך האחרון שהעלינו לרשת, הצגנו בפניכם את הטרנדים הלוהטים

קראו עוד »