אלה 5 מותגי הבשמים שתמיד באופנה!

הבשמים הם חלק מהמוצרים הפופולריים ביותר בעולם. הם משמשים כדרך להביע את האישיות שלנו, מסייעים לנו לשפר את הביטחון העצמי שלנו וגם משפיעים עלינו ועל הסובבים אותנו. יש אנשים אשר משתמשים באותו בושם תמיד ויש כאלה שמשתמשים בבושם אחד ליום ובושם אחר לערב – ויש גם כאלה שפשוט אוהבים להחליף מדי יום. אנחנו נדבר היום על 5 מותגי הבשמים שתמיד באופנה. אז בואו נתחיל!

 

1. קריד

בושם קריד הוא בושם מפורסם מאוד. החברה הזו מייצרת בשמים נדירים בעבודת יד כבר למעלה מ-250 שנה. הבושם הראשון שלהם היה ROYAL ENGLISH LEATHER והוא וזמן על ידי המלך ג'ורג' השלישי. חברת קריד משתמשת בכמה טכניקות עתיקות – זאת כדי ללכוד את חומרי הגלם של כל בושם. כיום, ממשיכים ליצור בשמים חדשים במעבדה מקצועית בפריז. בזכות מותג זה תוכלו ליהנות מריחות מיוחדים ומודרנים שלא תריחו בכל מקום!

1. קריד

2. ורסצ'ה

בושם ורסצ'ה הוא גם בושם מוכר מאוד ובטח כבר שמעתם את השם שלו לפחות פעם אחת בחיים שלכם. הריחות של הבשמים הללו הפכו לאייקונים בכל העולם ושימשו אנשים מפורסמים רבים. ורסצ'ה הוא מותג אופנה איטלקית אשר נוצר על ידי ג'יאני ורסאצ'ה בשנת 1978. כיום, קיימים למותג זה למעלה מ-50 בשמים לנשים וגברים. הם מהבשמים הנמכרים ביותר בעולם – מה שאומר עליהם המון!

 

3. קרולינה הררה

חברת קרולינה הררה היא את מחברות הבשמים המובילות בתעשיית הבישום בעולם גם כן. הבשמים שלהם מוכרים בכל רחבי העולם ומצליחים לגרוף את הלבבות של מיליוני אנשים בכל פעם מחדש. קרולינה הררה משקיעה מאמץ ומחקר רב כדי ליצור את הבשמים שלהם. הם מצליחים לשבור את הגבולות ולייצר בשמים אשר מאופיינים בצעירות, יופי ואלגנטיות שלהם. קרולינה הררה מייצרת תערובות מושלמות שמשלימות את כל סוגי העור ואת כל הטעמים.

 

4. ג'יוואגו

הבשמים של ג'יוואגו מאופיינים ברמה גבוהה של איכות ועמידות, והם מיוצרים בשילוב של מרכיבים טבעיים וסינטטיים המעניקים להם את הניחוחות הייחודיים שלהם. הבשמים שלהם מתאימים לכל הזדמנות ולכל אירוע. עם ניחוחות כמו "פלור דה מאלה", "אולטרה" ו-"סקאנדל",מותג ג'יוואגו מצליח להפתיע את הלקוחות שלו פעם אחר פעם.

 

5. דיור

הבשמים של דיור מצוידים בריחות מיוחדים ומרהיבים, שמשאירים רושם עמוק ומושך על כל מי שרק מריח אותם. הבשמים שלהם מיוצרים מחומרי גלם איכותיים אשר נבחרים בקפידה והם מיוצרים בטכניקות המתקדמות ביותר. לאורך השנים, המותג של דיור יצר מגוון רחב של בשמים אשר נמצאים בתוך בקבוקים אלגנטים והם הופכים אותו לאחד המותגים המוערכים ביותר בעולם כיום.

 

לסיכום

להריח טוב זה דבר חשוב מפני שזה גורם לנו להרגיש טוב בגוף של עצמנו וזה מרים לנו את הביטחון העצמי. ישנם כמה מותגים מובילים בתחום הבישום כגון קריד, ורסצ'ה, קרולינה הררה, ג'יוואגו ודיור. כל מותג שונה מהשני ומביא איתו עולם חדש. אז אם אתם מחפשים בושם טוב, תבדקו את המותגים הללו – אתם הולכים להתאהב!

מותגי בשמים

אולי תאהבו גם את

טרנדים לוהטים
4 טרנדים לוהטים לקיץ חם

כל אחד מאתנו רוצה להיות בטוח בכך שהוא מכיר בטרנדים החמים ביותר שמתלווים אל כל עונה. במדריך האחרון שהעלינו לרשת, הצגנו בפניכם את הטרנדים הלוהטים

קראו עוד »
תיק
בחירת טופים ליציאה

בחירה של טופים ליציאה זה לא עניין של מה בכך. מי שהתחילה ללבוש טופים רק לאחרונה יודעת שצריך לשים לב לכל מיני פרטים קטנים רגע

קראו עוד »