פרקטי ומלא בסטייל: אלו הקלנועיות שתרצו להכיר

יותר ויותר ישראלים בוחרים להחזיק קלנועית ברשותם. בעוד שבעבר היינו רגילים לראות קלנועיות בעיקר בשטחים חקלאיים, קיבוצים או מושבים, כיום גם במרכזי הערים אנחנו יכולים לראות אותן. הסיבה המרכזית לכך היא הנוחות הרבה שיש בשימוש בקלנועית, אך כדי שגם אתם תוכלו להנות מהנוחות הזו, חשוב להכיר את סוגי הקלנועיות שיש היום בשוק.

 

בחירת קלנועית

הדבר הראשון שיש לעשות עוד לפני שבוחרים את סוג הקלנועית הוא להחליט מה המקום שבו נקנה אותה. קלאב מוטור רכבים תפעוליים מאפשרים לכם להנות ממגוון רחב של קלנועיות במחירים נוחים וכך זה יחד עם רמת שירות גבוהה. כמו כל רכב, גם את הקלנועית חשוב לקנות במקום אמין, כזה שיאפשר לכם לפנות אליו בעת הצורך וכמובן יספק לכם אחריות על הקלנועית שאתם קונים אצלו.

קלאב מוטור רכבים תפעוליים

קלנועית חשמלית

הסוג הראשון של קלנועית שעליו נדבר היא קלנועית עם מנוע חשמלי. זוהי כנראה הקלנועית הכי קלאסית והיא מאפשרת לכם להתנייד בצורה נוחה בשטחים מיושבים או באזורי תעשייה. היתרון שלה הוא לא רק מבחינת המחיר שתשלמו על הנסיעה בה שיהיה זול יותר מאשר תדלוק של רכב אלא גם מכך שהיא לא מזהמת את האוויר וזה שהיא גם לא משמיעה רעש בעת הנסיעה.

 

קלנועית ארבעה מושבים

רוב האנשים קונים קלנועית לשימוש אישי, אולם יש מי שצריכים את הקלנועית כדי להסיע מספר אנשים, דבר שרווח בעיקר באזורי תיירות או בשטחים תעשייתיים. עבור אותם מקרים הקלנועית הזו היא כלי נהדר. היא מאפשרת לכם להסיע מספר נוסעים יחסית גדול בלי להשתמש ברכב. בקלנועית כזו בדרך כלל לא יהיה ארגז נשיאה גדול, אולם לאור המטרה שלה זה לא באמת חיסרון.

 

קלנועית עם מנוע דלק

למרות היתרונות הרבים שיש למנוע חשמלי, המגבלה המרכזית שלו היא בעיקר בכוח שאותו הוא יכול לספק. לאור זאת, קיימות גם קלנועיות שמונעות בעזרת דלק, והן שייכות לקטגוריה של רכב תפעולי. קלנועיות כאלו יכולות לנסוע גם בשטחים מורכבים ולסחוב משאות כבדים יותר. אם אתם צריכים קלנועית עבור שטח חקלאי, יכול להיות שתצטרכו לבחור קלנועית שמונעת עם דלק.

 

קלנועית משא

האופציה האחרונה שעליה נדבר היא קלנועית שנועדה למשא בלבד. קלנועית כזו תגיע עם מושב אחד לנהג ולכל היותר מושב נוסף לידו. מה שמאפיין את הקלנועית הזו הוא ארגז נשיאה גדול שיאפשר לכם לשים בתוכה משאות כבדים. חשוב גם לבדוק מה כושר הנשיאה של הקלנועית כדי לוודא שהיא תוכל לקחת את המשא למרחק הרצוי.

 

לסיכום

קלנועית היא רכב קטן שיכול להפוך את החיים שלכם להיות הרבה יותר נוחים. כדי שזה יקרה עליכם לדעת איך לבחור אותה. כאן קיבלתם סקירה על מספר סוגים של קלנועיות שכל אחת מהם נועדה לסוג אחר של שימוש. כל מה שנותר לכם זה לבחור אחת.

קַטנוֹעַ

אולי תאהבו גם את