בגדי ים אופנתיים בשנת 2021

אחרי יותר משנה שבה לא הרגשנו את השמש ולא הרחנו את הים, הגיע הזמן לנצל את ימי הקיץ שכבר ממש כאן.

אין כמו להתחדש בבגד ים לקראת העונה, ואם אפשר – אפילו שניים!

 

  1. הבגד ים הקלאסי – ביקיני

אי אפשר להתווכח עם העובדה שהביקיני כאן כדי להישאר. בסופו של דבר מדובר בבגד הים האידאלי לשיזוף, ולאילו שלא מצליחות לדמיין את עצמן בבגד ים שלם בחום של תל אביב, זהו בגד הים המאוורר ביותר. גם אם כבר יש לך בארון כמה וכמה סטים של ביקיני, תמיד תוכלו להתחדש באחד שיראה שונה לגמרי. הכי נפוץ היום למצוא ביקיני עם תחתון בגזרה גבוהה, אבל אם אתן לגמרי הטיפוס הקלאסי של תחתון בקו המותן, עדיין תוכלו למצוא את הבגד ים שישב עליכן מושלם.

 

  1. בגד ים שלם – לא רק לאלה שלא לובשות ביקיני!

קולקציית בגדי הים השלמים כבר מזמן הפכה לייחודית, ולא תמצאו רק את הביישנות מבנינו קונות אותו. תוכלו לבחור בבגד ים שלם לגמרי, או כזה שחושף כתף אחת, או כזה שחושף דווקא חלק מהבטן. אם אתן בדרך לשחייה לילית, בגד ים שלם הוא הבחירה הנכונה, אבל האמת היא שהיתרון הכי גדול בבגדי הים השלמים הוא שהם מחמיאים בטירוף!

 

  1. בגדי הים המחטבים – להיראות חטובה ללא מאמץ

מי מאיתנו לא רוצה ללכת לחוף הים ולהרגיש בנוח, אבל בדיוק היום הבטן קצת נפוחה או שקמנו על הצד הפחות זוהר שלנו היום? אין סיבה להישאר בבית, הפתרון הוא פשוט – בגד ים שלם מחטב. לאף אחד לא יהיה מושג, ואתן תיראו ותרגישו מושלם.

 

  1. טנקיני – הפשרה האולטימטיבית

כן, טנקיני זו מילה: שילוב של המילה גופייה בשפה האנגלית, ביחד עם המילה ביקיני. אם אתן פחות בקטע של בגד ים שלם, בין אם זה לא מחמיא לגזרה שלכן ובין אם אתן פשוט סובלות כך מחום, ואתן לא רוצות לשים ביקיני – הטנקיני יהיה מושלם בשבילכן. מדובר בבגד ים שני חלקים: תחתון וגופייה. כך אתן גם מקבלות בגד ים מאוורר, וגם גזרת הגופייה יכולה להחמיא כמעט לכל גזרה.

 

  1. את הכי יפה כשנוח לך

לא כולן אוהבות בגדי ים עם חלק עליון קלאסי, בעיקר אלה שתמיד צריכות לסדר ולדאוג שהכל נמצא במקום. אם בא לכן בגד ים נוח אבל עדיין מחמיא, היום אפשר למצוא בגדי ים שהחלק העליון שלהם הוא פשוט גוזיה. מושלם כבר אמרנו?!

 

לסיכום

בילוי בחוף הים הוא הבילוי האולטימטיבי בקיץ הישראלי, לכן הכי כיף שיש לכן כמה בגדי ים מחמיאים ונוחים, בניהן אתן יכולות להחליף לפי מצב הרוח באותו היום. אם תבחרו את בגד הים בו אתן מרגישות בנוח, ושמתאים לגזרה שלכן, אתן תרגישו מהממות, ותיראו מהממות!

 

ביגוד אופנתי

אולי תאהבו גם את

טרנדים לוהטים
4 טרנדים לוהטים לקיץ חם

כל אחד מאתנו רוצה להיות בטוח בכך שהוא מכיר בטרנדים החמים ביותר שמתלווים אל כל עונה. במדריך האחרון שהעלינו לרשת, הצגנו בפניכם את הטרנדים הלוהטים

קראו עוד »
תיק
בחירת טופים ליציאה

בחירה של טופים ליציאה זה לא עניין של מה בכך. מי שהתחילה ללבוש טופים רק לאחרונה יודעת שצריך לשים לב לכל מיני פרטים קטנים רגע

קראו עוד »