גרועים בבחירת מתנות? מהיום מפסיקים להתבלבל

לא בטוחים איך למצוא את המתנה המושלמת לכל אחד ברשימה שלכם השנה? רוב הסיכויים שכל מדריכי המתנות בעולם לא יענו על כל השאלות שלכם. רק אתם מכירים את האנשים החשובים בחייכם יותר מכל כותב מדריך לבחירת מתנה. אבל אנו כן יכולים לעזור לכם עם מספר נקודות למחשבה, שיעזרו לכם להתביית על המתנה המתאימה ביותר.

מהיום מפסיקים להתבלבל ובוחרים מתנה מתוך מחשבה על הטעם האישי, תחומי העניין, איכות החיים והאופי של מקבלי המתנה שלכם.

 

טיפים מהנים, קלים, יצירתיים ומוכחים מדעית

כיצד לבחור מתנות משמעותיות שתהיו גאים לתת ושמישהו בר המזל הזה באמת יאצור.

 

מתנה שפותרת בעיות

כשזה מגיע לאופן בחירת מתנות, מצאו בעיה בחייו של הנמען שלכם ופתרו אותה בנדיבותכם. דוגמאות: תקנו מטרדים: השחז את הסכינים, קנה להם תריסי האפלה, או שלמו עבור שיפוצניק שילך לביתם ויתקן את הדברים הקטנים כמו דלתות חורקות, מתגי תאורה ועוד. אם אתם יודעים שחסר להם פאוץ' שיכול לשמש אותם בטיולים, קניית פאוץ' מעוצב ומדליק יכול להיות הפתרון עבורכם.

 

שעמום

תכננו מסיבה או טיול עם מקבל המתנה וחברים. מבחני טעם עיוורים הם אחד האהובים עלינו. בין אם אתם מתלבטים אודות מתנה לחברה, או מתנה למישהו מהעבודה. מתנה שמספקת חוויה היא פתרון מושלם. כמו למשל אביזרי כושר כמו מזרן יוגה איכותי.

 

צמצמו את הפסולת הסביבתית

בחירת מתנה שהיא גם ידידותי לסביבה היא אלמנט משמעותי בבחירת מתנות. למשל, אם מטרת המתנה שלכם נוהגים לצאת להתאמן, לטייל בטבע, או הולכים באופן קבוע לחדר כושר, בקבוק מים נירוסטה שומר חום יכול להיות רעיון מצוין למתנה.

 

אל תיתנו להם עוד בעיות

אנשים לא אוהבים לקבל החלטות, אז אל תבחרו מתנה שמאלצת אותם לעשות זאת. אל תקנו כרטיסי מתנה. כשאתם קונה למישהו כרטיס מתנה, אתם נותנים לו בעיה על ידי העברת נטל קבלת ההחלטות אליו.  אל תתנו כמתנה חוויות ללא תאריך מצורף. אם אתם נותנים מתנה שהיא עיסוי או שיעורי בישול, תזמנו זאת גם כן. גם אם הנמען נאלץ לתזמן מחדש, הוא נאלץ לעשות זאת. הם לא צריכים להחליט.

 

תנו משהו שימושי

מחקרים מראים שאנשים מעריכים פריט שימושי יותר אם הם מקבלים אותו במתנה מאשר אם הם קונים אותו לעצמם, כי החידוש מתפוגג אבל הסנטימנטליות לא. למשל, אם מושא המטרה שלכם נוהג ללכת לשחק טניס, רכישת תיק ספורט עם תא לנעליים הוא פתרון שימושי, ומתחשב.

טיפים מהנים, קלים, יצירתיים ומוכחים מדעית 

לסיכום

לאחר שסיפקנו לכם מספר טיפים מועילים לבחירת מתנה, אנו מזמינים אתכם לבקר באתר גימיק, אתר עם מתנות לאנשים מקוריים. עם חלוקה לקטגוריות שיעזרו לכם לעשות סדר בכל הבלבול.

גרועים בבחירת מתנות? מהיום מפסיקים להתבלבל

אולי תאהבו גם את