מגבת על הכתף לא הופכת אותך לגריל מן מקצועי: המדריך שלנו כן!

איזה כיף זה ערב שכולו על האש עם המשפחה והחברים. כולם מתכנסים יחד ונהנים מפטפוטים ממושכים לצד מזון צלוי ומשובח.

מתי זה יכול להפוך לקצת פחות מהנה? כאשר לא בטוחים איך להשתמש בגריל באופן מקצועי, ואז החלק של המזון מעט מתפספס.

למזלנו, לא צריך להיות בבית ספר לאנשי גריל כדי ללמוד לעשות העל האש כמו שצריך- מספיק שתקראו את המדריך שלנו, ותראו איך אתם הופכים בין רגע לגריל מן מקצועי!

 

לפני הכול- כך תבחרו את הבשר המושלם

הבשר האולטימטיבי לצלייה על הגריל הוא בשר טרי, לכן כדאי לקנות אותו סמוך עד כמה שניתן למועד הארוחה. האינדיקציה לטריות הבשר היא הצבע שלו- ככל שהנתח מבריק ויפה יותר, כך הוא יהיה טעים ועסיסי יותר לאחר צלייה שלו על הגז. אם הנתח סגלגל, כנראה שאיננו מתאים במיוחד לצלייה על המנגל וטעמו יהיה בהתאם.

את הבשר שקניתם כדאי לשמור בכלים עשויי זכוכית ולא בתוך קופסאות מפלסטיק או בשקיות. הפלסטיק מייצר לחות וטעם לוואי, ואלו עשויים להידבק בבשר ולהשפיע על טעמו הטוב.

 

גריל פחמים אאוט, גריל גז אין

גריל הפחמים המוכר והאהוב אמנם מספק תוצאות אדירות, אולם אנשי גריל מקצועיים כבר מזמן יודעים שגריל גז עדיף. חוויית הצלייה על גביו היא הרבה יותר נוחה וידידותית למשתמש, הצלייה מהירה ומדויקת יותר ויש המון פיצ'רים שמפחיתים את העיסוק השולי בניקיון ובסחיטת הנתחים מנוזלים ומשומנים. בחנויות גריל תוכלו למצוא גריל גז למרפסת, אשר מותאם לעל האש במרפסת או בחללים פתוחים אחרים שנמצאים בשטח הבית. גריל הגז הוא חדשני וטכנולוגי למדי, והוא יחסוך מכם שעות רבות של היערכויות מקדימות ועמידה מעל למנגל.

 

צליית המזון בצורה טובה ונכונה

כל אחד מסוגי המזון שאתם בוחרים לצלות על הגריל דורש טיפול אחר. אם אתם בוחרים לצלות ירקות למשל, אתם תראו שהם חרוכים ומוכנים לאכילה די מהר, כך שלא צריך יהיה להתעסק איתם יותר מדי. כאשר צולים עוף או בשר, פעולת הבישול והצריבה עשויה לקחת מעט זמן ולכן זה דורש בקרה שלכם. מומלץ שלא להפוך אותם ולגעת בהם יותר מדי, אלא לתת לכל צד להיצלות כראוי ורק אז להפוך לצד השני.

 

שימוש בשיפודים מברזל

אם אתם הולכים לצלות על הגריל בשר ועוף משופדים, מוטב שתבחרו בשיפודים עשויי ברזל ולא באלו העשויים מעץ פשוט. שיפודים מברזל מתחממים מהר יותר והבשר נצלה כך טוב יותר מבפנים. מעבר לכך, השימוש בשיפודי ברזל יתרום לאווירה ששוררת בקרב האורחים והסועדים. הם ירגישו כאילו הם לוקחים חלק בארוחה המתרחשת במסעדת בשרים יוקרתית וממותגת, וזה יגרום להם להעריך את הבשרים שלכם ואת חוויית האירוח שיצרתם, בפי כמה וכמה.

 

צלעות כבש

אולי תאהבו גם את