האם השתלת שיער היא אופנה חולפת או טיפול מהותי?

 נראה שבעשור האחרון עולם השתלות השיער הפך לדבר שבשגרה בשיח הציבורי. במדינה בה אחד מכל ארבעה ישראלים חווה נשירת שיער כבר בשנות העשרים לחייו, והודות להתפתחות הטכנולוגית, יותר ויותר גברים ונשים מוצאים את עצמם עוברים פרוצדורות רפואיות בתחום האסתטיקה בכלל והשתלות שיער בפרט. אך האם מדובר בטרנד שייעלם עם הזמן, או בטיפול של ממש?

 

התקרחות – בעיה לאומית

הגבר הישראלי התברך בסגולות רבות, אך הסטטיסטיקה מעידה שקו שיער חזק אינה אחת מהן. גם אם לא סבל בעצמו מנשירת שיער בגיל מוקדם, כל גבר ישראלי מודע, דרך משפחתו או מכריו, למורכבות הבעיה ולהשפעה המנטלית שלה. במרוצת השנים השתכללו הפתרונות כדי להתמודד עם התופעה המעיקה שנקראת התקרחות. פעם אלו היו פאות, אחר כך תכשירים כאלה ואחרים, אך היום נראה שמעל כולן  השתלת שיער היא השיטה המצליחה ביותר.

 

המחקרים מראים: השתלת שיער עובדת לטווח הארוך

מאז התאוצה בתחום השתלת השיער בשנים האחרונות נערכו מחקרים רבים, שמצביעים על היעילות הבלתי מעורערת של השתלות השיער, ובפרט בשיטת FUE. שיטה זו מתבססת על הוצאת זקיקי שיער בריאים מהחלק האחורי של הראש והשתלתם באזורים הרצויים, לרוב המצח ושאר החלק הקדמי של הראש.

זקיקים אלו אינם נושאים את ה-DNA שגורם להתקרחות, הנקרא DHT, ולכן הפתרון אכן מיועד לטווח ארוך. אך לא מדובר בפתרון קסם כי אם תהליך שדורש סבלנות. יש להעמיק בנושא ולמצוא מידע נוסף על תהליכי השתלות שיער על ידי מרפאה המוסמכת לכך.

 

האופנה העכשווית – השתלה בטורקיה

נראה שהמדינה השכנה שלנו (ועל יחסי השכנות המורכבים אין צורך להרחיב) הפכה לשם נרדף להשתלת שיער, ועשרות אלפי גברים החליטו לעבור את ההליך לו הם ייחלו דווקא בטורקיה, ובפרט באיסטנבול.  יש סיבה טובה לכך, או יותר נכון סיבות רבות. הטורקים הם מעצמה של השתלות שיער ולא בכדי, והפכו למספר אחת בתחום הודות לציוד החדשני וליעילותם של צוות הרופאים שלהם.

אם נוסיף לכך את המחיר האטרקטיבי, ובטח ביחס למחירים של השתלות בישראל, נקבל תמונה ברורה הרבה יותר בנוגע לנימוק של טיסה לטורקיה לצורך ההשתלה.

 

שביעות רצון גורפת ממטופלים

אפשר לומר בפה מלא שהרוב המוחלט של המטופלים שעברו את התהליך מעידים על הצלחה גדולה. התהליך הכרוך בזמן החלמה מלא שיכול להגיע לכמה חודשים, כמובן בליווי וייעוץ של מומחים, מסתיים ברוב המקרים בתוצאה האופטימלית, שכן השתלת שיער בימינו נראית טבעית ומצליחה בטווח הארוך.

 

השתלת שיער – כאן כדי להישאר

נראה שמכל הטיפולים האסתטיים שהיו מוכרים לנו עד היום, השתלת שיער במתכונתה הנוכחית לא מסתמנת כאפיזודה חולפת. הנגישות היחסית של הטיפול, זמן ההחלמה הסביר והפרוצדורה הרפואית הפשוטה, הופכות את השתלת השיער לפתרון יציב ובר קיימא לתופעת ההתקרחות.

השתלת שיער

אולי תאהבו גם את

טרנדים לוהטים
4 טרנדים לוהטים לקיץ חם

כל אחד מאתנו רוצה להיות בטוח בכך שהוא מכיר בטרנדים החמים ביותר שמתלווים אל כל עונה. במדריך האחרון שהעלינו לרשת, הצגנו בפניכם את הטרנדים הלוהטים

קראו עוד »