האם נעליים נוחות יכולות להיות אופנתיות

יש סטראוטיפ על אופנה או על נוחות שאומר שהן לא באות ביחד. 

הוא כבר מזמן לא נכון ואנחנו מקווים שכולם כבר יודעים את זה, מעצבי ויצרני האופנה הבינו שנוחות בימים שלנו היא חשובה לא פחות מיופי וטרנדיות.

אנחנו מתרוצצות בין דבר לדבר וכדאי לנו לשמור על הגוף!

 

איך עושים את זה?

הודות למוחות גדולים שמתחשבים בצרכים והרצונות של הקהל, מעצבים ומעצבות ברחבי העולם פיצחו את הנוסחה והיום קיימת יכולת לייצר כל נעל עם סוליה אורתופדית / מדרסים בנויים וטכנולוגית שמירה על כף הרגל, הברכיים והגב. כמובן שהמגוון רחב בין נעלי נוחות פשוטות ועד לטכנולוגית אורתופדיה וכך גם העלות שלהם.

 

איזה נעלים מוצעות שהן גם נוחות וגם אופנתיות

אפשר למצוא נעליים נוחות בכל סגנון אבל הסגנון הפופולארי ביותר הוא סניקרס לנשים. סניקרס נהפכו ממזמן להיות נעל מתאימה ומשתלבת בכל לוק ובארץ שלנו גם ברוב עונות השנה.
אפשר לשלב אותה עם בגדים פשוטים ג'ינס וחולצה וגם עם לוק אלגנטי במיוחד וסניקרס ששוברות את המראה.
הטרנד הגיע עד כלות שחלצו את העקבים הרגילים שלא מאפשרים לנוע בקלות בין האורחים והריקודים ונעלו סניקרס לבנות עם שמלת כלה!

 

למה כדאי לנעול נעלי נוחות?

נעלי נוחות הן מושג שמתאר מגוון רחב של נעלים מותאמות לגוף האדם עם טכנולוגיות נוחות ששומרת על כפות הרגליים, ברכיים וגב. כמובן שיש מנעד רחב של המותג המדובר. ברגע שתתחילו לא תרצו להפסיק, אם אתן לא רגילות לנעול נעלי נוחות ובדרך כלל קונות נעליים פשוטות מחנויות אופנה זולות ברגע שתנעלו נעלי נוחות ותהלכו בהן ליום אחד תופתעו לגלות שאתן יכולות לעמוד יותר זמן ממה שאתן רגילות, שהלכתן זמן רב ולא הרגשתן עייפות כמו תמיד.

בימים כאלו של מודעות לגוף, אוכל טוב, חשיבות הספורט, אורח חיים בריא וכו' זה יהיה מגוחך לא לדאוג לרגליים שלנו שלוקחות אותנו לכל מקום, השקעה בנעל נוחה תהיה השקעה נבונה ובטוחה בגוף ובנוחות שלכם.
תרגישו יותר בנוח לבצע סידורים שהתרגלתם לנסוע אליהם באוטו או אוטובוס ברגל וככה גם ההתעמלות המזדמנת שלכם תעלה.

 

מה חשוב לבדוק לפני קניית נעליים?

אם אנו עוסקים בנעלי נוחות וחשיבותן לגוף כדאי לדעת מה לבדוק – הדבר הראשון הוא התמיכה בקשת כף הרגל, הדרך לבדוק היא להכניס את כף היד לנעל ולהרגיש אם המדרס הפנימי שטוח לגמריי הנעל פחות טובה ואם יש קשת היא מותאמת יותר.

 

טיפ קטן וסיכום

גשו למלאכת המדידה וקניית הנעליים בסוף היום. בבוקר כפות הרגליים עדיין צרות מהלילה, בסוף היום שהדם מפוזר בכפות הרגליים וכבר הלכתם ועמדתם כפות הרגליים יהיו רחבות מספיק למדידה.
מצאו את המידה והסגנון המתאים לכם ותתחילו ללכת לכל מקום ולהנות מזה!

 

נעל של נייק

אולי תאהבו גם את

טרנדים לוהטים
4 טרנדים לוהטים לקיץ חם

כל אחד מאתנו רוצה להיות בטוח בכך שהוא מכיר בטרנדים החמים ביותר שמתלווים אל כל עונה. במדריך האחרון שהעלינו לרשת, הצגנו בפניכם את הטרנדים הלוהטים

קראו עוד »
תיק
בחירת טופים ליציאה

בחירה של טופים ליציאה זה לא עניין של מה בכך. מי שהתחילה ללבוש טופים רק לאחרונה יודעת שצריך לשים לב לכל מיני פרטים קטנים רגע

קראו עוד »