הטרנדים החדשים של טיפולי שיקום השיער

השתלת שיער לגברים היא אחד מהטרנדים האחרונים החמים ששומרים על רלוונטיות ופופולריות באופן מתמשך בעשור האחרון, לפני שההשתלות נהיו עניין פופלארי ונגיש לכולם בעיית ההתקרחות הגברית וגם דילול השיער הנשי היוותה בעיה עם חלק גדול מהחברה אשר חיפשו פתרון.

 

מה זה השתלת שיער?

השתלת שיער בטורקיה היא פתרון עבור אזורי אשר מקריחים בקרפקפת ולא צומחות שם יותר שערות, כמו נסיגה של מפרצים או דילול שיער בקודקוד הראש. מטרת ההשתלה היא להשיב את השיער לאזורים בו יש התקרחות ולא רק הוספת נפח. ההשתלה היא עצמית – משמע השערות שמושתלות נלקחות מאזורים אחרים של המטופל עצמו כך שמטופל תורם לעצמו. באתר תוכלו למצוא את מיטב המומחים בטורקיה עבור השתלה מוצלחת.

 

מה גורם להתקרחות?

כפי שציינו התקרחות ודילול שיער הינן בעיות שכיחות מאוד, הנתונים מצביעים על 80 אחוז מהגברים מעל גיל 45 ומחצית מהנשים באותו הגיל אשר סובלים מהתקרחות או דילול שיער. ההשפעה הדרמטית שיש לבעיה זו נוגעת בפן הנפשי של האדם – השיער הינו מרכיב משמעותי בתפיסת העצמי. סיבה מובהקת אחת להתקרחות גברית היא קיום של אנדרוגן בשם DHT אשר גורם לתקיפה עצמית של זקיקי השיער אשר הזקיקים שיפגעו ממתקפה זו יהיו באיזור השיער הדק והחלש יותר כמו קו השיער הקדמי עד תחילת אזור העורף.

 

איך המטופל תורם לעצמו במהלך ההשתלה?

במסגרת ביצוע ההשתלה ראשית יילקחו זקיקי שיער באמצעות שיטות שונות מהאזורים הפוריים יותר כמו אחורית הראש. אזור זה יהיה האזור התורם כאשר הוא חזק מספיק בכדי לתרום וגם להשתקם לאחר מכן בעצמו. אותם הזקיקים יוחדרו לאזורים הרצויים באמצעות שתי שיטות שונות:

  1. שיטת FUT– בשיטה זו קצירת הזקיקים תעשה על ידי הוצאת רצועות עור עם השיערות מהחלק התורם, עבור פעולה זו יש לגלח את כל הראש. לאחר הקצירה התוצרים יעברו תהליך בהם יוצאו הזקיקים ויואחדו ליחידות אשר יוחדרו אל האזור הרצוי על ידי פתיחת תעלות והחדרה של כל יחידה לתעלה.
  2. שיטת DHI– בשיטה זו קצירת הזקיקים והחדרתם תעשה על ידי אותו מזרק טיטניום בצורת עט אשר מסוגל בהוצאת והחדרה ללא תלישה או פתיחת תעלות ולכן אין צורך לגלח את הראש עבור כך. שיטה זו מתאימה להשתלה באזורים ספיציפים.

 

סיכוי ההצלחה

סיכויי ההצלחה עבור השתלות שיער הינם גבוהים ביותר בהנחה שאתם עוברים את התהליך במרפאה מוסמכת עם ניסיון וותק בתחום. תוכלו לעשות את ההשתלה בארץ וגם בחו"ל, אנשים רבים טסים לערוך את ההשתלה בטורקיה כיוון שהיא מעצמה וראשונה בתחום.

 

לסיכום

טרנד השתלות השיער יתאים לאנשים רבים הסובלים מבעיית התקרחות או דילול שיער אשר גורמת להם לאי נוחות, חוסר ביטחון, ערעור וכו'. ההחלמה מההשתלה אינה ארוכה במיוחד וניתן לראות תוצאות טבעיות וטובות אצל מטופלים רבים.

גבר

 

אולי תאהבו גם את

טרנדים לוהטים
4 טרנדים לוהטים לקיץ חם

כל אחד מאתנו רוצה להיות בטוח בכך שהוא מכיר בטרנדים החמים ביותר שמתלווים אל כל עונה. במדריך האחרון שהעלינו לרשת, הצגנו בפניכם את הטרנדים הלוהטים

קראו עוד »
תיק
בחירת טופים ליציאה

בחירה של טופים ליציאה זה לא עניין של מה בכך. מי שהתחילה ללבוש טופים רק לאחרונה יודעת שצריך לשים לב לכל מיני פרטים קטנים רגע

קראו עוד »