הטרנד הלוהט הבא למשקפי שמש

משקפי שמש הם מחד אביזר פונקציונלי בסיסי שמסייע לנו לראות ולהתנהל בשמש בלי להסתנוור, ומאידך גם מהווה אקססוריז אופנתי עם אמירה ועם השפעה גדולה על המראה האסתטי שלנו.

כיאה לאביזר אופנתי, בכל תקופה נהוגים סגנונות קצת שונים של משקפי שמש, בהתאם לטרנדים המובילים. נסקור כעת את הטרנדים הלוהטים שצפויים לנו בקרוב.

 

של הטייסים

מדובר בעוד טרנד על זמני שהוא קלאסיקה שאינה נמאסת. משקפיים שפעם היו מכנים אותם גזעיים, אבל היום אפשר פשוט להגיד עליהם שהם ממש מגניבים – מראה צבאי ועילאי בלי מאמץ ובלי בלגאן.

בגלל שהם יחסית ניטרליים בעיצוב שלהם אפשר לשלב אותם בקלות במגוון רחב של סגנונות לבוש, המתבקש מבינהם הוא אמנם הסגנון הספורטיבי, אבל אפילו מלתחות יותר מעודנות וחגיגיות יוכלו להשתלב איתם.

אצל רשת אופטיסטור למשל תוכלו למצוא קטגוריה שלמה של משקפי טייסים מכל המותגים והסוגים, ולבחור את הגרסה המתאימה ביותר.

 

עיני חתול

מדובר בטרנד שעושה קאמבק מדי כמה זמן. במקור זה סגנון שאופייני מאוד לשנות ה-30 של המאה הקודמת, אבל ביננו הוא פשוט timeless – קלאסי ואלגנטי, מחמיא לכל מבנה פנים ומשדרג כל הופעה.

משהו בצורה החתולית יוצר אפקט נשי, מתוחכם וקצת משתובב, והסוג הזה של משקפיים הם לגמרי בעלי אופי משל עצמם.

 

העצומים

בתקופה האחרונה בטח יצא לכן לראות את הכוכבות הגדולות והמפורסמות מסתובבות ברחוב עם משקפי שמש ענקיים, דומיננטיים בולטים. משקפי שמש מסוג זה הולכים ונעשים פופולאריים, ואיך ספק שהם פריט לוהט ומסובב ראשים, שנותן טוויסט מגניב לכל לוק.

יש להם נוכחות ואמירה, והם ממש לא נעלמים או מתפספסים בין שאר הפריטים שתבחרי לשים עלייך.

 

העגולים

עוד דגם קלאסי של משקפי שמש שבמקור מוכר לנו בעיקר משנות ה-60 המאוחרות – המשקפיים העיגולדים. המשקפיים הללו מזוהים עם ענקים אייקוניים כמו לנון וילדי הפרחים של אותה התקופה, והמשיכו במהלך השנים להיות פופלאריים ואהובים במיוחד.

גם השנה המשקפיים האלה צפויים להיות טרנד לוהט, בוריאציות מגוונות ועם תוספות מגניבות כמו – צבעים ססגוניים, שיבוץ של אבנים ויהלומים במסגרת וכיו"ב.

 

הכי חשוב

בעוד שהנראות והאסתטיקה של המשקפיים היא בהחלט חשובה, אסור לשכוח את המטרה הפונקציונלית שלהן, שהיא להקל על הראייה שלנו בשמש. חשוב לקנות משקפי שמש במקום רציני שמספק משקפיים איכותיים, שעשויים מחומרים טובים ועמידים.

כדאי, אם יש אפשרות, לבדוק את המשקפיים בשמש לפני הרכישה, או לבדוק את המדיניות של המקום לגבי החלפות והחזרות.

 

לסיכום

משקפי שמש הם פריט אופנתי ושימושי שרבים אוהבים, ובהתחשב במגוון הסוגים שקיים כיום בשוק – כל אחת וכל אחד יכולים למצוא את המשקפיים שמתאימים בדיוק לצרכים ולסגנון שלהם. אפשר גם לקנות כמה, ולהנות מהמשחק והגיוון או להיצמד לזוג אחד נאמן שהופך להיות מעין סימן זיהוי שלכם.

הטרנד הלוהט הבא למשקפי שמש

אולי תאהבו גם את

טרנדים לוהטים
4 טרנדים לוהטים לקיץ חם

כל אחד מאתנו רוצה להיות בטוח בכך שהוא מכיר בטרנדים החמים ביותר שמתלווים אל כל עונה. במדריך האחרון שהעלינו לרשת, הצגנו בפניכם את הטרנדים הלוהטים

קראו עוד »
תיק
בחירת טופים ליציאה

בחירה של טופים ליציאה זה לא עניין של מה בכך. מי שהתחילה ללבוש טופים רק לאחרונה יודעת שצריך לשים לב לכל מיני פרטים קטנים רגע

קראו עוד »