מבינים את הטרנד – הכל על נעלי נייק ג'ורדן

הגזרה של הסטריט סטייל, המגוון של הצבעים, הסווש הקלאסי, השילוב בין הספורט לאופנה, הגובה המושלם- הכל על נעלי הנייק ג׳ורדנס.

 

מה זה נייק ג׳ורדן?

נייק גורדן 1 או בשמם המלא Nike air Jordan 1’s”״ הן הדבר הכי חם היום בעולם הסניקרס. הנעלים המגניבות מתאפיינות במראה מרובע, לשון רחבה, צבעים בולטים ומנוגדים, הסמל האייקונים של נייק וגם בחתימה של מייקל ג׳ורדן.

הנעלים מתאימות לכל סגנון ההיפ-הופ והסטריט דנס, הכדורסל וגם לכל רוכבי הסקייטבורדים למינהם. בעיקר ברחבי עולם הריקוד הנעלים תפסו תאוצה בשל הגמישות והרכות שלהם בשילוב עם הסגנון המגניב והבולט.

הנעלים הם בעצם שיתוף פעולה בין מייקל בי ג׳ורדן הכדורסלן המפורסם לבין נייק והן מיוצרות עוד משנת 1985. הסניקרס הם מהמגוונות ביותר בשוק עם אינספור שילובי צבעים, דוגמאות ועיצובים.

נעלי נייק ג'ורדן

איפה ניתן למצוא אותם?

את הנעליים המפורסמות ניתן למצוא בכמה מקומות- בסניפים של נייק בהתאם לקולקציות החדשות שיוצאות, בחנויות שמתמחות בסניקרס ובנעלי אופנה וספורט, באתרי אינטרנט שמחזיקים את המותג ובאתרי אינטרנט לאספני סניקרס. בגלל שהג׳ורדנס הם מהנעליים המפורסמות בתחום המחירים שלהם תלויים בכמה נדירה ההשקה והנעל. ככל שיצרו פחות מאותו הנעל כך השווי שלה יעלה, עד כדי כך שהוא יכול לעלות פי 10 מהמחיר המקורי שלו בחנות.

הביקוש העצום הוביל לתופעת התורים שבה אנשים מחכים מחוץ לחנויות להשקה של הנעל החדשה- בין אם להוסיף אותה לקולקציה שלהם או מתוך רצון למכור אותה כשיעלה לה הערך. אם גם אתם רוצים לקנות זוג חפשו באינטרנט את המילים ג׳ורדנס או נייק ג׳ורדן ותתחילו לבחור ולברור בין כל הצבעים השונים.

 

מה הסגנון שלהן?

נעליי הג׳ורדנס ללא ספק נכנסות לקטגוריות הסטריט סטייל בכל הקשר לאופנה- הצבעוניות, הגזרה והמגוון הרחב שיש להן להציע מתאים לכל תלבושת מופרעת ולכל צבע בארון שלכם. תוכלו למצוא נעל מתאימה לכל מה שתחפשו. במיוחד לרקדנים שביננו הנעליים הן מגניבות, נוחות ומתאימות לכל סגנון ההיפ-הופ.

נעלי הג׳ורדנס הם חובה בכל ארון במיוחד כדי להפוך תלבושת ליותר קז׳ואל. ג׳ינס בהיר, חולצה צבעונית ונעליים מגניבות הם ישר לוק סטריט סטייל בלי מאמץ. בנוסף גם תלבושת מעט מפוארת יותר ניתן לעדן בעזרת סניקרס.

 

לסיכום-

נעלי הנייק ג׳ורדנס הן מהמייסדות של טרנד הסניקרס, הן נעלי אופנה-ספורט צבעוניות ומיוחדות שנוחות לכל דבר. לרקדנים, כדורסלנים ולסקייטרים הנייק ג׳ורדנס בשבילכם. שמם של הנעלים לקוח משמו של הכדורסלן המפורסם מייקל בי ג׳ורדן שהנעלים מציגות את חתימתו.

הנעלים מגיעות במגוון צבעים ודוגמאות והיו אלפי השקות שונות של שיתופי פעולה שונים וסגנונות חדשים בשנים האחרונות. אם אתם מחפשים למצוא נעלי ג׳ורדנס חפשו בחנויות המותג ובאינטרנט וקנו לכם זוג. אל תפחדו להעיז ולנעול אופנה מיוחדת.

נעלי נייק ג'ורדן

אולי תאהבו גם את