חבילות צילום שצריך לקחת בחשבון לחתונה שלכם

תמיד חלמתם ותכננתם את האירוע הגדול בחייכם? כמובן שהתרגשתם וידעתם מה יהיה בדיוק בכל שלב, מי יהיה הדי ג'י, באיזה גן אירועים יתקיים האירוע, וכמובן מי הצלם. זה ברור, חתונה היא אירוע מסעיר, שאינו מסתכם רק ברגע החופה, אלא כולל גם את כל היום עצמו. מטבע הדברים, צילום החתונה עצמה, ושאר האירועים שכרוכים בה, אירוסין, חינה, שבת חתן ושבע ברכות, חשובים מאוד, להורים, למשפחה ובעיקר לבני הזוג עצמם.

 

חשוב ולא חשוב בבחירת הצלם

ישנם סוגים שונים של צלמים, כאשר רובם מספקים שירות לכלל האירועים הכרוכים בחתונה, החל באירוסין, צלם וידאו לחינה , ועד ערב החתונה עצמו, ואף צילומים אחריהם, כולל עיצוב האלבומים. אחד הדברים החשובים בבחירת הצלם, הוא למצוא את המאפיין הייחודי שלכם, את הרצון החבוי, ולהתאים את הצלמים הנבחרים, לפי יכולותיהם והיצירתיות בה הם מתגאים, לדוגמא, בתחום צילומי החינה –  ישנם למשל צלמים שיש להם חבילות צילום לחינה כולל צילום תמונות פלוס צילום וידאו פלוס אלבום דיגיטלי . לצלמים אלו ישנו ניסיון רב בצילומי חינות פלוס אפשרות להדפסת מגנטים ואו בלוקים.

אז כמה המלצות..

  • התאמת מספר צלמי הסטילס למספר המוזמנים – בחתונות מרובות משתתפים, וכאשר זה חשוב לבני הזוג, כדאי לדאוג ליותר מצלם סטילס אחד, אם מדובר בחתונה של יותר מ120 איש, מומלץ שניים, ואם בחתונה מרובת משתתפים אף יותר, שלושה. הכלל המנחה הוא לא מספרי, אלא עד כמה בני הזוג רוצים תמונות מגוונות, מזוויות שונות בזמנים זהים.
  • סרט חתונה – מומלץ להשקיע בצילום סרט חתונה אמנותי, שלא מתרכז רק בחתונה אלא בעצם מלווה את בני הזוג לאורך היום כולו, מדובר בסרט באורך שעה בערך, ומורכב מכמה סרטונים. בשל כך כדאי לקחת צלם וידאו אחד שמשלם סרט אחד רצוף, וצלם שני שמצלם קטעים אמנותיים, כי הרי בינינו, רוב הזוגות לא ישבו אחרי החתונה לצפות בסרט החתונה באופן מלא.
  • קשר עם העורך – אחרי החתונה, מומלץ לדבר עם עורך הווידאו לפני תחילת העבודה שלו על הצילומים מהחתונה. כדאי מאוד לבדוק שזה כלול בחבילה שלכם, ושלא תופתעו מסרט מוכן שנערך לא על פי הציפיות שלכם.
  • האלבומים – בהקשר של הסעיף הקודם, גם במקרה הזה, מומלץ מאוד לבדוק שיש אופציות שונות לגימור האלבום, כך שתוכלו לתאם את בית הדפוס שעובד עם הצלם, את הדגם המדויק לכם. כאן המקום גם להוסיף שההמלצה היא לעצב את האלבום בצורה ה"קלאסית", כלומר תמונות על רקע לבן אחיד. הרי אופנה זה דבר שמשתנה, ועיצוב עם אלמנטים שנראים מיוחדים היום, לא בהכרח יהיה רלוונטי עוד כמה שנים.

 

לסיכום

בבחירת צלם החתונה, מומלץ מאוד לקחת בחשבון שאין מדובר אלא בצילום האירוע עצמו, ישנו גם צלם וידאו לחינה , צלם לאירוסין, צלמי סטילס נוספים, ועורכי וידאו. מערך שלם שכדאי מאוד לבחון לעומק, וזה עוד בלי שהזכרנו את צלמי המגנטים למשל. כשבאים לסכם עם צלם מסוים על חבילות הצילום שהוא מספק. והעיקר, שיהיה מרגש ומתאים למתחתנים.

צלם וידאו לחינה

אולי תאהבו גם את