טרנדים אופנתיים לגברים שאתם חייבים להכיר

הגבר הישראלי כבר מזמן לא זרוק ומוזנח. הוא יודע בדיוק איך ולהתלבש ולהיראות. בואו נדבר על חמישה טרנדים אופנתיים עבור גברים לעונת החורף הקרובה 2022-2023.

 

בגדי עור

ג'ון טרבולטה סרק את שיערך וסדר את המעיל. אנחנו חוזרים למעילי העור ובגדול. מעיל ארוך מעור מחוספס שמתחתיו חולצת פולו או טי – שירט לבנה פשוטה יכולה ברגע אחד לגנוב את ההצגה. לא מתוחכמת מדי ולא צעקנית. מחזירה את הסקסאפיל הגברי אל המדפים. ואתם רוצים להיות שם.

 

ג'ינסים בצורות וצבעים

הג'ינס תמיד היה באופנה בתור פריט נוח ולא מתוחכם יתר על המידה, בקיץ מכנסי הג'ינס הקצרים ובחורף הארוכים. אך בחורף בנוסף למכנס, הג'ינס עולה מעלה לחולצה או מעיל ג'ינס אופנתי שגונב את ההצגה, במיוחד על גברים. מכנסי הג'ינס יכולים להיות רחבים וזרוקים או צמודים ומחטבים. לרוב נעים בין צבעים כהים לבהירים ומחוספסים.

 

טרנד החתך בברכיים

יצא לכם לשים את הג'ינס המושלמים החדשים שלכם ואז לקבל הערה מאמא – "למה אתה הולך עם זה? זה קרוע לגמרי?" טרנד הקרעים במכנס באופן כללי והקרעים בברכיים באופן ספציפי צובר תאוצה ועתיד להמשיך גם לטרנד של חורף 2023. לא משהו שהורים יכולים להבין, אל היי, זה יפה מגניב וסקסי.

 

מעילי ג'ינס – מחממים ונוחים

למרות הצבע האחיד שלהם, מעילי ג'ינס מגיעים במגוון ענק של צורות וסגנונות. ומתאימים עצמם לאקלים ולמקום בו הם נלבשים. נגיד בישראל חברות המותגים מייצרות מעילי ג'ינס בעלי שכבה פנימית מבד מחמם ששומר על חום גופו של הלובש, וגם לרוב נעים במיוחד. על הג'ינס עצמו לעיתים רקומות דוגמאות שונות או שומרות עליו נקי. כל גבר ימצא את מעיל העור שמושלם עבורו אך אין ספק שהמראה הכללי של מעיל ג'ינס גברי שובה לבבות.

 

נשארים במשבצת

בואו נדבר על חולצות הכפתורים המשובצות שהגבר הישראלי הקיבוצניקי וגם לא הקיבוצניקי אימץ לעצמו כבר שנים רבות. כן, הן נוחות מחממות ולעיתים נעימות למגע – אך ממש לא תמיד נראות כמו שצריך. אם זה הסטייל שבחרתם לעצמם, ואתם מסתערים על הרפת הקרובה לרכוש לכם 10 – 20 חולצות משובצות, אנא מכם – עשו חשיבה על הצבעים שאתם בוחרים, על התיאום ביניהם, על איכויות הבד וחוזק התפר. ההמלצה שלנו לחורף הקרוב – צבעי חאקי, טורקיז, אפרסק – שמצד אחד ישמרו על המראה הישן ואהוב עליכם ומצד שני יבואו סגנון רענן, חדשני ומהמם שיקפיץ לכם את הלוק.

 

איך בוחרים בגדים אופנתיים לגברים?

תלוי מי אתם ומה הטעם שלכם. לפעמים שווה לבחור בגדים עם חבר טוב או בת זוג שידעו לעזור לכם לעשות בחירות נכונות. תופתעו לגלות שבגדי מעצבים ומותגים לא חייבים להיות במחירים מופקעים. ניתן לרכוש מותגים בחנויות עודפים. אתר מומלץ לרכישת בגדי גברים ממותגים הוא – עודפי מותגים לגברים.

דוגמן

 

אולי תאהבו גם את

טרנדים לוהטים
4 טרנדים לוהטים לקיץ חם

כל אחד מאתנו רוצה להיות בטוח בכך שהוא מכיר בטרנדים החמים ביותר שמתלווים אל כל עונה. במדריך האחרון שהעלינו לרשת, הצגנו בפניכם את הטרנדים הלוהטים

קראו עוד »