עוד מעט הקיץ – כך תשדרג את המלתחה העסקית לקיץ

תלבושות עסקים לקיץ יכולות להיות מעט מאיימות. כשאתה מנסה להבין את הגבול הדק בין חשוף לבין קצר אבל עדיין מקצועי. הנה המדריך המקוצר לאיש העסקים בקיץ.

 

הקדמה-

אופנת גברים קיימת מאז ומתמיד, אך עם זאת המבחר לאנשי העסקים מעולם לא היה מגוון במיוחד. כמובן שקיימות מכופתרות בכל הצבעים והדוגמאות, חליפות צבעוניות ועניבות מגוונות אבל בסך הכל אין יותר מידי בגדי קיץ מכובדים לאנשי עסקים. חנויות כמו גאנט, טומי הילפיגר, דה פיפולס פלייס ועוד חנויות מתחילות להציע מגוון רחב יותר של בגדי קיץ שעדיין מתאימים גם למאורעות עסקיים.

גאנט

בגדי עסקים-

בגדי עסקים נורמטיבים הם לרוב ווריאציה מסויימת של מכנס מחוייט ארוך, מוקסונים ומכופתרת- לפעמים עם ג׳קט חליפה ועניבה ולפעמים רק בוורסיה של הפולו והמכנס. בקיץ בגדי העסקים הרגילים הם חמים מנשוא- במיוחד במדינה לוהטת כמו ישראל. לכן קיימים בגדי העסקים הקצרים- ששומרים על הופעה מכובדת בלי לסבך את העניינים.

 

בגדי עסקים קצרים-

היום להגיע לעבודה בסטייל ההייטק סטרטאפ החדשה בסנדלים ברמודה וטישרט קרוע זה כבר לא עלבון, אבל אם אתם עדיין מחפשים תלבושת יותר ביזנס קז׳ואל קלאסית הנה איך לבחור תלבושת קצרה בסטייל:

  • החולצה: חולצות קצרות מכובדות נעות בין חולצות פולו לחולצות מכופתרות ואפילו בטעם ובסטיילינג נכון חולצות חלקות בייסיק. החולצה חייבת להיות בחתך מכבד לדוגמא עם צווארון עגול או צווארון פולו, ובהדפס שהוא לא צעקני ורצוי אפילו בצבע חלק.
  • המכנס: כשמדברים על מכנסיים קצרים מכובדים חשוב להבין שלא רק האורך הוא מה שמשנה, הדבר הכי חשוב בלשמור על מכנס קצר מכובד הוא סוג הבד. נסו לכוון למכנסי בד מחוייטים, לברמודות מבד ולמכנסיים חלקים בלי קרעים.
  • הנעליים: בישראל גם טבע נאות נחשבות כנעליים לגיטימיות לפגישה, אבל כדאי שתכוונו לנעליים סגורות חלקות או לנעלי עור. סניקרס מיוחדות הן לא בלתי מכובדות אבל כדי לתת לתלבושת טאצ׳ עסקי עדיף לדבוק לנעלי עור נמוכות.
  • אביזרים: לפגישות עסקיות רצוי להגיע בלי אביזרים מיותרים- בלי כובעים ומשקפי שמש כדי שיראו את הפנים שלכם אבל ניתן להוסיף תיק צד נחמד וחלק כדי להוסיף אווירה מאורגנת ורצינית.

גאנט

לסיכום-

תלבושות עסקיות הן לרוב תלבושות שכוללות בגדים ארוכים ואפילו שכבות. כשמדובר באופנת קיץ לפעמים נדמה שקשה לשמור על הגבול בין נוח לבין מכובד, לכן כשבוחרים בגדי קיץ עסקיים חשוב לבחור בקפידה.

בישראל מאוד חם בקיץ, ולכן אופנת העסקים יכולה להיות עסק מעיק, תמיד אפשר להצטרף לטרנד התל- אביבי של אופנת ההייטקיסטים שמסתפקים בלהגיע עם טבע נאות, ג׳ינס קרוע וטי שירט לעבודה אבל אם בכל זאת אתם מחפשים אאוטפיט ביזנס קז׳ואל נסו ללכת לפי ההמלצות במאמר ואל תשכחו להישאר שיק. ביזנס גם בקיץ.

גאנט

אולי תאהבו גם את

טרנדים לוהטים
4 טרנדים לוהטים לקיץ חם

כל אחד מאתנו רוצה להיות בטוח בכך שהוא מכיר בטרנדים החמים ביותר שמתלווים אל כל עונה. במדריך האחרון שהעלינו לרשת, הצגנו בפניכם את הטרנדים הלוהטים

קראו עוד »
תיק
בחירת טופים ליציאה

בחירה של טופים ליציאה זה לא עניין של מה בכך. מי שהתחילה ללבוש טופים רק לאחרונה יודעת שצריך לשים לב לכל מיני פרטים קטנים רגע

קראו עוד »