מסמר הערב – כך תתכונני לאירוע בצורה נכונה

אנחנו מוצאות את עצמנו לא פעם מוזמנות לאירועים מסוימים כשברור לנו כי עלינו להתכונן אליהם באופן מתאים. הכוונה למשל לאירוע שמצריך מאתנו להתלבש באופן כזה שיגרום לכל הנוכחים להסתכל עלינו בקנאה. אם יש לך אירוע שכזה בקרוב, את בטח יודעת שמדובר במצב שמצריך תכנון מוקפד.

אנחנו מכירות את העניין מקרוב והחלטנו לכתוב על כך מדריך שיאפשר לכל אחת להתכונן לאירוע שכזה בצורה נכונה. הישארי אתנו ותגלי איך עושים את זה.

 

רוצה להיות מסמר הערב? הנה השלב ה – 1 שאת צריכה ליישם: להחליט מראש על לוק

אם את חולמת להיות מסמר הערב באירוע הנבחר, כדאי שתדעי שאת צריכה קודם כל להחליט מראש על הלוק שלך. יש מי שבוחרות את הלוק מבגדים שקיימים בארון בדקה ה – 90. כלומר, שעה או שעתיים לפני האירוע, הן זורקות כמה בגדים על המיטה, מודדות ובוחרות את הבגד המתאים ביותר.

אם ניסיתן את השיטה הזו בעבר, אתן וודאי יודעות שהיא לא תמיד עובדת. שכן, לפעמים אנחנו מגלות ברגע האחרון שהבגדים שיש לנו בארון לא מתאימים לאירוע. כך שאנחנו יוצאות בסופו של דבר מהבית עם לוק משעמם. הימנעי ממצב שכזה ותחליטי על לוק מרענן.

שמלות ערב

רוצה להיות מסמר הערב? הנה השלב ה – 2 שאת צריכה ליישם: לצאת ולבנות את הלוק הנבחר

בנית לעצמך לוק? מצוין! זה הזמן להסתכל על שמלות ערב ואוברולים בחנויות שאת אוהבת. חשוב מאוד ליישם את השלב הזה כשבוע לפחות לפני האירוע. שכן, כך, תוכלי לקחת לעצמך את הזמן ולבנות את הלוק המושלם. שימי לב – אם לא תמצאי את הלוק המושלם בחנות אחת, תמיד אפשר לפצל את הקנייה של הלוק בכמה חנויות.

 

רוצה להיות מסמר הערב? הנה השלב ה – 3 שאת צריכה ליישם: לארגן לעצמך + 1 לאירוע

אם את רוצה להיות מסמר הערב, את צריכה לדאוג לעצמך לדייט. אם יש לך כבר דייט, את יכולה לדלג אל השלב ה – 4  והאחרון. אם אין לך דייט, כדאי שתדעי שתצטרכי למצוא אותו ולהלביש אותו בלוק תואם לשלך. כך תוכלי להגיע אל המטרה הנכספת.

שמלות ערב

רוצה להיות מסמר הערב? הנה השלב ה – 4 שאת צריכה ליישם: להגיע לאירוע

אנחנו כבר יודעים שיש לך מטרה עיקרית מהמדריך הזה – להיות מסמר האירוע בערב שאליו תוזמני. אם כך, כדאי שתדעי שיש ברשותך את כל הכלים שיגרמו לכולם להסתכל עלייך בהערצה. כדי שזה יקרה, את צריכה להגיע אל האירוע.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לך לדעת איך תוכלי להיות מסמר הערב באירוע הבא שתוזמני אליו. נאחל לך בהזדמנות זו שתיישמי את כל השלבים שצוינו לעיל ותיהני מכל רגע באירוע! שימי לב, אם יש לך חברה שרוצה להיות מסמר האירוע באירוע אחר, כדאי שתשלחי לה את המדריך הזה.

שמלות ערב

אולי תאהבו גם את