אופנה בעולם הסלולר – מהו הטלפון הנפוץ ב- 2021

השנה החדשה הגיעה ואתם רוצים להתרענן ולרכוש לעצמכם סמארטפון. הבעיה שאתם לא ממש יודעים איזה כדאי לכם לבחור. בדיוק בגלל זה בדקנו עבורכם מה הטלפון הפופולרי ביותר לשנת 2021. גילוי נאות: אם אתם חובבי אנדרואיד – אז כדאי שתאלצו לעבור צד. במאמר הבא נביא לידיעתכם למה, כמה יתרונות, חסרונות ועוד. מה שנשאר לכם זה רק לקרוא.

 

קבלו אותו: iPhone 12 Pro Max  

אנחנו כמובן לא מתיימרים לנבא, אך לפי כל התחזיות והסקרים הסמארטפון שהולך לכבוש אתכם השנה הוא לא אחר מאשר iPhone 12 Pro Max. אם נודה באמת, זה ידוע שחברת אפל היא זאת שקובעת את הטון בעולם הסמארטפונים, ובעקבות כל השקה של מוצר חדש מטעמה הלקוחות מצביעים ברגליים וצובאים על החנויות כדי להצטייד בפלא הדנדש.

iPhone 12 Pro Max בהחלט מסתמן כטלפון הכי טוב לשנת 2021 ולא רק בגלל שהוא מגיע עם מפרט מדהים ללא עוררין. כדי שיהיה יותר ברור ומסודר, פירקנו את התוכן ליתרונות וחסרונות בנפרד:

 

יתרונות

  1. לחברת אפל מעבד מצוין העונה לשם A14 Bionic. המעבד מאוד חזק ומאוד מהיר.
  2. הטלפון מגיע עם מצלמות איכותיות ביותר.
  3. iPhone 12 Pro Maxבא עם מסך איכותי וגדול.
  4. הסוללה בקלות מספיקה ליום שלם.
  5. iPhone 12 Pro Max תומך בטכנולוגיית 5G.

חסרונות

המטען לא כלול בחבילה

אין ספק, שהחיסרון העיקרי של האייפון הזה הוא שאינו מגיע עם מטען כלול בערכה, במיוחד שעד היום היינו רגילים למוצר שהמטען מגיע איתו כבעסקת חבילה. יחד עם זאת, כאמור חברת אפל רגילה להכתיב את חוקי המשחק בעולם הסמארטפונים, ולכן זה יהיה מפתיע מאוד אם הטרנד החדש, לא לצרף מטען לערכה, לא יאומץ על ידי שאר החברות שבדרך כלל טורחות לישר קו, גם אם מדובר בקו יחסית שלילי.

כיוון ואי אפשר להשתמש במוצר ללא מטען, האופציות הן רכישה נפרדת של מטען חוטי או לחילופין מטען אלחוטי נטען. כאן כדאי לציין שהמכשיר מאפשר טעינה אלחוטית במהירות של עד W15. לכן, אם אתם בוחרים בטעינה אלחוטית, מומלץ מאוד לרכוש מטען אלחוטי מהיר של אפל.

 

עלות יקרה

iPhone 12 Pro Max עולה בהחלט לא מעט, בטווח מחירים של 4,580 – 6249 שקלים לערך. 

 

לסיכום, נראה שהסמארטפון הנפוץ לשנת 2021 הוא ללא ספק iPhone 12 Pro Max. הוא ממשיך את שושלת משפחתו בגאווה רבה וחוץ מעצם היותו סמל סטטוס כאייפון, הוא מצדיק את עצמו בשלל יתרונות. אז נכון שהוא מגיע בלי מטען, והוא יחסית יקר, אבל עם מפרט כמו שלו, מצלמות ומסך באיכות גבוהה, חידושים טכנולוגיים וביצועים מצוינים יהיה לכם מאוד קשה לסרב לו.

אולי תאהבו גם את

טרנדים לוהטים
4 טרנדים לוהטים לקיץ חם

כל אחד מאתנו רוצה להיות בטוח בכך שהוא מכיר בטרנדים החמים ביותר שמתלווים אל כל עונה. במדריך האחרון שהעלינו לרשת, הצגנו בפניכם את הטרנדים הלוהטים

קראו עוד »
תיק
בחירת טופים ליציאה

בחירה של טופים ליציאה זה לא עניין של מה בכך. מי שהתחילה ללבוש טופים רק לאחרונה יודעת שצריך לשים לב לכל מיני פרטים קטנים רגע

קראו עוד »