מטבח חוץ – אין או אווט

בשנים האחרונות אנו רואים עלייה משמעותית ברכישות מטבחי החוץ בארץ.

אין ספק שמזג האוויר החמים והנעים של המזרח התיכון הופך את מטבחי החוץ לאטרקטיביים במיוחד עבור הקהל הישראלי, לכן אין זה מפתיע שיותר ויותר

לקוחות ישראלים רוצים להפוך את הגינה הביתית שלהם למקום מושלם לברביקיו ולאירוח.

אם גם אתם שוקלים לרכוש מטבח חוץ עבור החצר שלכם, המדריך הזה הוא בדיוק בשבילכם!

 

מה זה מטבח חוץ?

ראשית, נרצה להסביר למה בעצם מתכוונים כשמדברים על מטבח חוץ. כשאנשים רבים חושבים על בישול ואירוח סעודות בחצר הבית שלהם, הדבר הראשון שעולה להם לראש זה "על האש" קלאסי המערב מנגל וכמה נתחי בשר. ובכן, מטבחי חוץ הם למעשה "מנגל משודרג ביותר", הכולל מכשירי בישול וכלים שבדרך כלל לא נמצא בחצרות וגינות ביתיות רגילות. מטבחי החוץ כיום כוללים לרוב כיור, גריל ברביקיו איכותי, תנורים, טאבונים ומשטחי עבודה מרווחים המאפשרים לנו לבשל כל מה שבעצם עולה על דעתנו תחת כיפת השמיים.

בנוסף, מטבחי החוץ כיום מגיעים במגוון רחב של עיצובים ורמות גימור שונות שמסוגלות להפוך כל חצר לגן אירועים וגן עדן לאירוח.

 

מה היתרונות של מטבח חוץ?

הפכו את הגינה שלכם לגן עדן לאורחים:

מי מאיתנו לא אוהב לארח אנשים בבית שלו? התרבות הישראלית שמה דגש רב על אירוח וסעודות, ומספיק לתת מבט חטוף על חגים ומועדים כמו פסח, ראש השנה ויום העצמאות בשביל לראות את זה. רכישה של מטבח חוץ לבית שלכם יהפוך את החצר שלכם לגן עדן לאירוח, ויאפשר לכם ולאורחים שלכם להנות מארוחה מפנקת תחת כיפת השמיים.

 

תהנו מחוויית בישול שלא הכרתם:

שברו את שיגרת הבישול הרגילה שלכם במטבח באמצעות בישול בחוץ עם בריזה נעימה וכוס שתייה מרעננת, תוך שאתם מבשלים את סעודת החלומות שלכם על המכשירים האיכותיים ביותר בשוק! למה להסתפק במנגל פשוט מהסופר כשאפשר להכין בשר איכותי על מכשיר ברביקיו שהופך כל סטייק ליצירת אומנות?

 

שדרגו את מראה הגינה שלכם עם מטבח חוץ מעוצב:

כיום, מטבחי החוץ מגיעים בשלל עיצובים שונים שהופכים כל גינה וחצר לגן אירועים. שברו את המראה הבנאלי של החצר שלכם באמצעות הוספה של מטבח חוץ מעוצב, שיוסיף עניין לחצר שלכם ויעניק לה מראה מרענן וחדשני. המגוון הרחב של העיצובים של מטבחי החוץ מאפשר כיום להתאים מטבח חוץ לכל חצר שהיא בצורה מושלמת.

 

הוסיפו מכשירי בישול שאי אפשר להכניס למטבח:

תמיד חלמתם להכין פיצות בטאבון אך אף פעם לא היה לכם מקום לכך במטבח הביתי שלכם? כאן בדיוק נכנסים לתמונה מטבחי החוץ! עם בנייה של מטבח חוץ בחצר שלכם, למעשה תוסיפו לבית שלכם מתחם בישול נוסף, אשר אליו תוכלו להכניס מכשירי בישול שפשוט אי אפשר להכניס למטבח רגיל, כמו טאבונים, גרילים ומעשנות.

 

חלל מעוצב

אולי תאהבו גם את