5 משקפי שמש הכי אופנתיים לשנת 2022

משקפי שמש – למען בריאותכם!

מעבר לכך שמשקפי שמש הפכו לפריט המשלים את הלבוש הכללי ומוסיף את הטאץ' הנוסף המאפיין כל אחד, הוא גם חשוב לבריאות. בכל עונות השנה ההמלצה להרכבת משקפי שמש תקפה, בכדי לשמור על קרנית העין והאישון ולהימנע מחשיפה מיותרת לקרני השמש. כיוון שזהו פריט חשוב, אך גם חלק קטן שמוסיף המון לנראות הכללית של האדם בהתאמה לסגנון לבושו, יוצגו לפניכם כמה מהסגנונות הכי אופנתיים לשנה הקרובה, בכדי שגם אתם תהיו מעודכנים.

 

חתוליים

משקפי שמש מסוג זה נכנסים ויוצאים מהאופנה לאורך השנים האחרונות לא מעט, אך נראה שבשנה החולפת הם כאן בשביל להישאר. תזהו אותם על ידי כך שהמסגרת שלהם אינה מתעגלת בפינות וגם אינה בצורת ריבוע קלאסית, אלא פינותיה יותר משוכות וארוכות לכיוון האוזניים ומעלה. משקפיים מסוג זה יכולות לשדר נשיות, מסתורין בשילוב אלגנטיות.

 

מסגרות פלסטיק

בעבר דווקא מסגרות המשקפיים שהיו באופנה היו עשויות מתכת בעובי דק במיוחד, שנועדו להיראות כעדשות באוויר. אך, הסגנון של מסגרות הפלסטיק מסביב לעדשות נועד בכדי להבליט את המשקפיים, ולהיות כחלק מהותי מהלבוש האופנתי היומי. על ידי מסגרות הפלסטיק מסביב לעדשות ניתן ליצור מראה בולט יותר של משקפי השמש ובכך להיות חלק ניכר מהלוק היומי.

 

נטולי מסגרת

לעומת מסגרות הפלסטיק שנועדו להבליט ככל הניתן את המשקפיים, יש גם את הסגנון נטול לגמרי מסגרת, שגם כן באופנה. סגנון זה מתאים יותר לאנשים המעוניינים להימנע מנוכחות קיצונית של משקפי השמש כחלק מהיומיום. לאנשים אלו, המעוניינים להרכיב משקפי שמש וליהנות מהנראות שלהם על גבי הפנים, אך לא בצורה ויזואלית, מוצהרת ועוצמתית, סגנון זה יענה על הדרישות.

 

גדולות לאמיצים בלבד

משקפיים אלו נועדו להראות תעוזה, חוצפה, ביטחון וחוסר פחד מהסביבה ומהאנשים הנמצאים בקרבתך, ובכך להביע את מי שאתה עד הסוף. גם באופנת הבגדים היום בגדים גדולים, מסיביים הבולטים מאוד בעין וגורמים להרמת גבה הפכו להיות טרנדים. משקפי שמש אלו דומיננטיות מאוד בנראות הכללית של האדם, ולכן צריך לאהוב את סגנון זה, ולהרכיב אותו בגאווה.

 

מנומרים

הדפס מנומר היום גם כן נמצא מאוד באופנה הרווחת בשנה האחרונה, וכאן להישאר גם לשנת 2022. יותר ויותר בגדים, מעילים, נעלים, כורסאות חפצי נוי וכך גם משקפי שמש מוצגים ברשתות הקטנות ובחנויות הבוטיק בהדפס בסגנון זה. משקפי השמש המנומרות בולטות בצורתן הייחודית על העיניים ומבליטות את פני התווים של האדם.

 

לסיכום

משקפי שמש הפכו מזמן להיות כפריט אופנתי המשתלב עם המלתחה היומית של האדם, ולא מעט אנשים מחליטים לשלב אותו בהתאם לסגנון הלבוש שלהם. לכן, ישנם כמה סגנונות בולטים לקראת שנת 2022 המתקרבת אלינו בצעדי ענק, שכדאי להכיר ואולי אפילו לגשת לחנויות המשקפיים, כמו שתוכלו למצוא באתר רשת אופטיסטור את מירב הסגנונות, ולמצוא את האחד שלכם!

 

גבר

אולי תאהבו גם את

טרנדים לוהטים
4 טרנדים לוהטים לקיץ חם

כל אחד מאתנו רוצה להיות בטוח בכך שהוא מכיר בטרנדים החמים ביותר שמתלווים אל כל עונה. במדריך האחרון שהעלינו לרשת, הצגנו בפניכם את הטרנדים הלוהטים

קראו עוד »
תיק
בחירת טופים ליציאה

בחירה של טופים ליציאה זה לא עניין של מה בכך. מי שהתחילה ללבוש טופים רק לאחרונה יודעת שצריך לשים לב לכל מיני פרטים קטנים רגע

קראו עוד »