נעלי קט רגל- שימושי או רק אופנתי?

בשנים האחרונות, טרנד לבוש בסגנון הספורט- אלגנט הפך להיות טרד חזק מאוד.

כיום, אלפי אנשים נועלים, או לובשים פרטי לבוש ספורטיביים כחלק מסגנון הלבוש היום יומי שלהם.

כחלק מהטרנד, אשר אלפים נסחפו אחריו, הפכו נעלי הקט רגל לנעליים אופניות ופופולריות, בקרב נשים וגברים כאחד.

 

מאין הכל התחיל

נעלי קט רגל הופיעו לראשונה בתחילת שנות העשרים של המאה הקודמת, אך כמובן לא דמו כלל לנעליים שיש בשוק כיום. העסק הראשון שהחל בייצור נעלי קט רגל, הינו עסק שכיום מוכר בתור אימפריית הספורט "אדידס". הפריצה הראשונה של נעלי אדידס לתודעה, התרחשה הודות לאולימפיאדת ברלין. צמד האחים שניהלו את העסק, הצליחו לשכנע את האתלט האגדי ג'סי אוונס להתחרות עם זוג נעלי ספורט בייצור עצמי. בכך, הפך המותג לאגדה בין לילה.

 

השימוש בנעלי קט רגל בעבר

בתחילת דרכן של נעלי קט רגל, השימוש בהן היה אך ורק למשחקי הכדורגל. באותה התקופה לא היו מחקרים רפואיים רבים וסוגים מגוונים של נעלי ספורט כאלו ולכן נעשה בהם שימוש אך ורק בעת האימונים והמשחקים של סוג ספורט זה. כאמור, איכות הנעליים באותה התקופה לא הייתה כמו איכותם כיום, אך השימוש בנעליים היה מעבר לפריט אופנה.

 

השימוש בנעלי קט רגל כיום

כיום, ישנם יותר שימושים לנעלי קט כרגל מבעבר. מגוון הנעליים, הצבעים השונים ונוחיותם, גרמו לאנשים לנעול נעלי קט רגל כחלק מן הסטייל היום יומי שלהם מעבר לנעילתם במשחקי כדורגל. דבר שגרם לתופעה זו לגדול הוא כמובן המגוון העצום שיש כיום בנעלי קט רגל. וכן, גם הפופולריות, ופרסום חברות הספורט השונות על ידי כדורגלנים מוכרים, תורמת למצב.

 

באמת חשוב או סתם נראה טוב

לאורך השנים, התפתח ענף הכדורגל בצורה יוצאת מן הכלל וכיום ניתן לומר בוודאות כי נעליים מיוחדות אכן תורמות לשיפור הביטחון של השחקן וכמובן לאיכות ביצועיו על המגרש. כמו כן, השימוש הראשוני בנעליים אלו היה אך ורק לשם משחק הכדורגל. דבר המעיד על כך כי המטרה הראשונית של היצרנים הייתה נעלים אשר ישמשו את שחקני הכדורגל בעת אימוניהם בחדרי הכושר ועל המגרשים. כיום, ניתן לומר בוודאות כי קיימת חשיבות והשפעה לנעילת נעלי קט רגל בעת המשחק, על בריאות השחקן. פציעות רבות נגרמו לשחקנים אשר נעלו נעלי ספורט רגילות בעת המשחק, בין אם אלו היו פציעות חיצוניות או פנימיות אשר נגרמו כתוצאה מלבישת נעליים לא נכונות.

 

שילוב הנעליים באופנה

נעלי קט רגל ננעלות כיום באירועים, במסיבות, ביציאות לסופר או טיול יומי, וכן גם בתצוגות אופנה עילית. המגוון העצום שקיים היום בשוק מאפשר לנעלי קט הרגל להפוך לפריט אשר מקפיץ כל לוק שתבחרו ללבוש. עם זאת, המגוון מייצר גם מבחר נעלי קט רגל אשר מהוות נעליים נוחות ליום יום ולכן אלפי אנשים מעדיפים לנעול נעליים מסוג זה ביציאות פשוטות וכן ביציאות אשר דורשות מאיתנו לשים משהו חגיגי.

 

אופנה או ספורט, לאן נשייך אותן

הידע שיש כיום ליצרני הנעליים, מאפשר ייצור מגוון רחב של נעלי קט רגל איכותיות, נוחות והכי חשוב יפות ושיקיות אשר תוכלו ללבוש לכל יציאה מהבית. שילוב הידע המחקרי והפרסום הרב של ידוענים גדולים תרם רבות לנעלי קט רגל להפוך לכה פופולריות ולכן נעליים שנועדו לענף הספורט, הפכו לנעליים שימושיות ואופנתיות כאחד.

 

חומה של שחקנים

אולי תאהבו גם את

טרנדים לוהטים
4 טרנדים לוהטים לקיץ חם

כל אחד מאתנו רוצה להיות בטוח בכך שהוא מכיר בטרנדים החמים ביותר שמתלווים אל כל עונה. במדריך האחרון שהעלינו לרשת, הצגנו בפניכם את הטרנדים הלוהטים

קראו עוד »
תיק
בחירת טופים ליציאה

בחירה של טופים ליציאה זה לא עניין של מה בכך. מי שהתחילה ללבוש טופים רק לאחרונה יודעת שצריך לשים לב לכל מיני פרטים קטנים רגע

קראו עוד »