6 סוגי משקפיים שנכנסו לאופנה ב-2021

שנת 2021 היא ללא ספק של שינויים.

השנה הביאה איתה טרנדיים אופנתיים חדשים וגם החזירה קלאסיקות לאופנה.

אנחנו באנו לחקור איזה סוגי משקפיים נכנסו לאופנה בשנת 2021.

 

מסגרות צבעוניות

במשך הרבה שנים, מסגרות שחורות ומשקפיים לא מסגרת תפסו את ההצגה. אך בשנים האחרונות, אנשים רבים החלו להיפתח יותר למגוון רחב יותר של צבעים נועזים. צבעים נועזים של מסגרות יכול לשדר פתיחות, גיוון ויכול להעיד עליכם אנשים שלא פוחדים לקחת סיכון. אתם ודאי שואלים את עצמכם ״זה בסך הכל משקפיים, איזה סיכון יכול להיות? ״ משקפיים הם דבר מאוד מרכזי בפנים שלנו, ופתיחות לטרנדים בצבעים שונים יכול להעיד על הפתיחות שלכם כאנשים.

 

סגנון מלבי צר

סגנון המלבי הצר הוא אחד מהטרנדים הכי לוהטים שהיו בקיץ הקודם. מסתבר שהטרנד הזה, סירב לחלוף כל כך מהר. הטרנד הזה קיבל כמה שדרוגים למוטות המשקפיים. טרנד של משקפיים האלה משדר נועזות ותחכום יוצא דופן לכל מי שמרכיב אותם (כמעט). היתרון בסוג המשקפיים הזה, שהוא יוניסקס ומתאים לגברים ונשים כאחד.

 

משקפי טייסים

אומנם אנחנו לא טסים הרבה לאחרונה, אך טרנד הטייסים לא עף לשום מקום. מסגרת משקפי הטייסים נמצאת איתנו לאורך שנים ועברה כמה אבולוציות. שינוי החומר והעדשה הוא אחד מהשינויים שהמסגרת הזו עברה. מסגרת זו תמיד משדרת יוקרה, רעננות ואלגנטיות שאנו מרגישים כאשר אנו מתבוננים על טייסים. אצלנו בחנות אופטיסטור תוכלו להיות ממגוון רחב מאוד של משקפי טייסים ודגמים נוספים, לא נרחיב, פשוט עופו על זה.

 

משקפי שמש-ראייה

משקפיים אלה הן גאוניות לכל מי שיש לו מספר במשקפיים, או סתם אוהב משקפי ראייה כאקססוריז. משקפי שמש ראייה משלבות משקפי ראייה, עם מספר וללא, והן מתכהות בהתאם למצב השמש. כלומר, תוכלו לרכוש משקפי שמש וראייה במחיר אחד. שמש ישירה יכולה מאוד מאוד להטריד אנשים בעלי משקפיים. פתרון הצללת העדשה הוא פתרון מעולה למשקפיים ומשקפי שמש. 1+1 כבר אמרנו?

 

משקפי שמש אקולוגים

עם התחממות כדור הארץ, איכות הסביבה הפך להיות נושא חם. חברה אחת הקדימה את כולם והחלו להכין משפי שמש אקולוגיים. החברה משתמשת בעץ ממוחזר ובעזרת ציוד מתקדם הופכים את העץ למשקפי שמש איכותיים ואופנתיים, כאלה שלא יבשו כל חברת עלית. כך עולם מרווחים, אתם מקבלים משקפי שמש מעולים וזוכים לשמור על הטבע. כולם מרווחים.

 

משקפי עץ

אחד מהטרנדים החדשים הם משקפי שמש העשויות מעץ. לרוב החומר גלם המוכר ביותר והנפוץ ביותר הוא פלסטיק. יש חברות וסוגי משקפיים המשתמשים גם בחומרים כמו מתכנת. אחד הסגנונות המפתיעים שנכנסו לשוק בסערה הן משקפי העץ. משקפי העץ מגניבות בצורה מבריקה. בעיקר מכיוון שהם מיוחדות מהן ואין אותן להרבה אנשים. את משקפי השמש תוכלו להזמין מאתרי אינטרנט או בהזמנה אישית מחניות. מי אמר פינוקיו ולא קיבל?

 

לסיכום

שנת 2021 הביאה איתה הרבה שינויים ובניהם טרנדיים מגניבים של משקפיים. חלקם טרנדים חולפים, אך חלקם לגמרי כאן להישאר.

 

חוף ים

אולי תאהבו גם את

טרנדים לוהטים
4 טרנדים לוהטים לקיץ חם

כל אחד מאתנו רוצה להיות בטוח בכך שהוא מכיר בטרנדים החמים ביותר שמתלווים אל כל עונה. במדריך האחרון שהעלינו לרשת, הצגנו בפניכם את הטרנדים הלוהטים

קראו עוד »
תיק
בחירת טופים ליציאה

בחירה של טופים ליציאה זה לא עניין של מה בכך. מי שהתחילה ללבוש טופים רק לאחרונה יודעת שצריך לשים לב לכל מיני פרטים קטנים רגע

קראו עוד »