מה הלבוש שלכם אומר עליכם ואיך זה משפיע על הרושם הראשוני בדייטים?

רושם ראשוני הוא אחד הדברים החשובים ביותר בדייט ראשון. כשאנחנו מתלבשים לדייט ראשון, עלינו לזכור שאנחנו לא מתלבשים רק בהתייחס לנוחות שלנו אלא גם בהתחשבות ברושם שניצור על הדייט שלנו. הלבוש שלנו מעיד הרבה על עצמנו, על כן, לא היינו רוצים לשנות אותו כליל. עם זאת, עלינו לשים לב לפרטים מסוימים ולנראות מסוימת שעלולים ליצור רושם אחר ממה שהיינו רוצים. מה הלבוש שלכם אומר עליכם ואיך זה משפיע על הרושם הראשוני בדייטים? על כך במאמר זה.

 

 מה הלבוש שלי אומר עליי?

בגדים אינם רק כיסוי בד על הגוף שלנו, הם מעידים עלינו על אישיותנו. הבחירה שלנו בפריטים מסוימים, הסטייל שלנו, ההחלטות שלנו לבחור בנעליים מסוימות ולא אחרות – כל אלה הופכים אותנו למי שאנחנו. אם את בחורה שתעדיף נעלי עקב על סניקרס, זה מעיד עלייך שככל הנראה תעדיפי גם להתלבש בצורה אלגנטית יותר מאשר בגדים זרוקים. מצד שני, אם את נועלת סניקרס לדייט, סביר להניח שאת בחורה ספורטיבית יותר, שתרגיש נוח בהליכה ארוכה ונעימה.

לא רק הפריטים עצמם משפיעים, אלא גם הצבעים שלהם. צבעים שקטים ומרגיעים יהיו בגווני כחול וסגול. אם אתם מכוונים יותר לאזור המיני והכרתם את הדייט שלכם דרך אתר כמו פלירטוט – אז אדום זה לגמרי צבע שיכול לעבוד לטובתכם. הצבע הכי אטרקטיבי לנשים בדייטים הוא שחור ומיד אחריו ורוד. עוד צבע שגורם לנו לתפוס את הצד השני כמושך יהיה הצבע צהוב.

פלירטוט

 איך הלבוש שלי משפיע על הרושם הראשוני?

איך שתתלבשו, כך בדיוק הדייט שלכם יראה אתכם בפעם הראשונה. הוא לא מכיר אתכם, הוא לא יודע שהייתה לכם עוד אופציית לבוש מושלמת שלא הלכתם עליה. הרושם הראשוני חשוב במקרים כאלה ועל כן רצוי להתלבש בצורה יחסית נעימה ואלגנטית. השקיעו בלבוש שלכם, אל תלכו רק על הטי-שרט הישנה ואיזה ג׳ינס בלוי. דאגו גם לגהץ את הבגדים ודאגו שהבגדים יהיו מכובסים ונקיים ללא כתמים עליהם.

גם כשמדובר על גרושים וגרושות שמחפשים הכרויות פרק ב חשוב מאוד להתלבש כראוי ולא לזלזל בדייט. כמובן אל תשכחו גם לרסס עליכם מעט בושם על מנת להוסיף ריח טוב למראה הכולל. מצד שני, אל תגזימו גם יותר מדי. לא הייתם רוצים להיראות יותר מדי מתאמצים או נואשים. חשוב מאוד לשמור על פאסון כלשהו ולזכור כי כל דייט הוא סך הכל דייט, לא היינו רוצים להיראות משקיענים מעל ומעבר לעומת הפרטנר שלנו.

 

 לסיכום

חשוב מאוד להתלבש כראוי לדייט ראשון. הרושם הראשוני שאתם מביאים איתכם לדייט הוא זה שייצרב בזיכרונו של הפרטנר. אתם מעוניינים להשאיר רושם טוב ולכן עליכם להתלבש בהתאם. שימו לב גם לבחירת צבעים הולמת. וזוכרים? אל תשכחו לכבס ולגהץ את הבגדים לפני הדייט.

הכרויות

אולי תאהבו גם את