רכישת נעליים באונליין – מבט אל העתיד

החנות המוכרת והאהובה מתאימה עצמה אל העולם המהיר

כולנו מכירים את ההנאה של החנות המוכרת שאנו אוהבים. לפעמים היא מתהדרת בריח מסוים, לפעמים בסייל שמייחד אותה וכמובן שבפריטים שאנו אוהבים במיוחד. אך האם ניתן לקבל את אותה החוויה גם בצורה של אונליין? אולי השאלה האמיתית היא – האם החוויה חייבת להיות זהה? ייתכן והחוויה בעצמה משנה צורה.

 

הקורונה והרשת

  1. העולם כולו חווה שנה מטולטלת. שווקים שינו צורה, החיים כפי שאנו מכירים אותם השתנו לשנה שלמה ויותר וייתכן שגלי ההדף ישפיעו לטווח הרחוק. אחד השווקים שצריך היה להסתגל במהירות הוא נותני השירות ומוכרי המוצרים. שוק סגור לא גרם לאף אדם להצטרך פחות נייר טואלט, מזון, בגדים ונעליים. ועל כן – המוכרים התאימו עצמם למצב כדי לעזור ללקוחותיהם ולהמשיך לספק את שירותם.
  2. אחת הדרכים שהיוו פיתרון מפתח היא חווית קנייה באונליין. זה לא שהחוויה לא הייתה קיימת – אך היא אינה הייתה נגישה, נוחה ופופולארית כמו בלב ימי הקורונה ועד ימינו. החוויה לימדה את הטכנופובים לגעת במחשב ואת כולנו להרגיש יותר בנוח עם הדרך החדשה.

 

יתרונות שאינם מובנים מאליהם

נכון הדרך החדשה אינה מיטבית. יש שיטענו שאינה סוציאלית ושמעודדת מרחק בתחום שעד היום דרשו מאיתנו לצאת מאיזור הנוחות ולבצע את הרכישה בכוחות עצמינו. אך בבקשה בואו לא נמעיט מערכם של היתרונות שלפעמים חבויים מהעין:

תחרות גלובאלית

הרשת פותחת את השוק לשחקנים רחוקים מעט יותר. עד עכשיו ידענו לנסוע למספר חנויות קרובות. אך כעת השוק פותח את שעריו ואותנו אל חנויות רחוקות יותר שיספקו לנו את השירות עד הבית. הגלובליזציה מעודדת תחרותיות ומורידה מחירים לצרכן.

 

נגישות והתאמה

תאמינו או לא יש דורשי נעליים ספציפיות, נעליים לתחומים מסויימים מלבד לספורט, אלגנט ועקבים. הרשת מאפשר גישה לכמות ענקית של מוצרים בגלישה אחת לעומת הכמות שיכלנו לראות ביום שלם של הסתובבות בקניות, כך אנו יכולים למצוא את המוצר הטוב ביותר עוברנו במגוון הרחב.

 

פניות

כשהאדם לא יוצא ומבצע את הקניות ברגליו אלא מבצע אותן אונליין הוא חוסך זמן רב. הזמן יכול להיות מנוצל בצורה מדהימה לכל דבר שהאדם ירצה – עבודה,חברים,משפחה.

חנות נעליים אונליין אחת פשוטה יכולה להראות עד כמה יודע האדם להסתגל למציאות ולמצוא פתרונות למכשולים. החוויה הינה עתידנית וניתן לראות אותה בצורה אופטימית אם נדע להוציא ממנה את הדברים החיוביים.

 

לסיכום:

יובל נוח הררי כתב בספרו שאינו יודע כיצד יראה העתיד אך הוא יכול להתחייב שהוא לא יראה כפי שסרטי המדע הבדיוני מציגים אותו. כאשר רובוטים כובשים את העולם והאדם עבד למכונה. למדנו לפחד מהטכנולוגיה. אולי במקום לפחד ממנה נחשוב כיצד לנצל אותה ולמצוא בה את היתרונות

 

קנייה וירטואלית

אולי תאהבו גם את