7 רעיונות למתנה ייחודית לכל אירוע

יש לכם אירוע ואתם רוצים לתת מתנה לאורחים שהגיעו לשמוח אתכם, אבל אין לכם מושג מה לתת להם. במקום שתשברו את הראש יותר מדי אנחנו כאן עם 7 הצעות למתנה ייחודית לכל אירוע

 

מתנות "עשה זאת בעצמך"

מתנות שהעלות עליהן בדרך כלל היא מאוד נוחה ונמוכה שדרך המתנה תוכלו להגיד לאורחים באירוע שלכם תודה בדרך שונה שיוצאת מהקופסה.

 

פותחן בירה או יין

כל האנשים היום שותים יין או בירה ולהעניק לאורחים שלכם דרך לפתוח את אחד מהם או שניהם (בשילוב של יין ופותחן בירה או בקבוקי זכוכית) בצירוף "תודה שהגעתם" או משפט יפה שמתאים לדעתכם יכול לגמרי לסגור לכם את פינת המתנות לאירוע.

 

יין או בקבוק אלכוהול לאורחים מעל גיל 18

בקבוק אלכוהול ממותג בשמות האורחים שלכם, בשמות שלכם או בתאריך האירוע יכול להיות מתנה ייחודית שלא רואים הרבה באירועים ומשהו שהאורחים ייקחו איתם הביתה וייהנו מהמתנה שהענקתם להם גם הרבה אחרי האירוע שלכם.

 

צמחים

להביא לכל אורח עציץ של תבלין או הפרח האהוב עליכם יהיה משהו שאנשים מאוד ייהנו ממנו, ומעשה זו גם דרך ממש טובה לגרום לאנשים לזכור אתכם שנים רבות לאחר האירוע (אם הם יטפלו בצמחים כמו שצריך כמובן).

 

רקמה

תיק, כובע או כרית עליהם רקום תאריך האירוע, השמות של החוגגים, או אפילו שמות האורחים שהגיעו לאירוע יכול להיות מתנה מאוד נחמדה לאורחים שלכם שאוהבים אתכם והיו שמחים לדעת שמתנה שלהם היא אישית או מלאת מחשבה עליהם. לכן מומלץ לבחור בדברים שיהיו שימושיים לאורחים בעיקר.

 

תמונות על מגטים

בלא מעט אירועים היום מחשיבים תמונות על מגנטים למתנה מהחוגגים לאורחים שהגיעו לשמוח איתם, וגם משאיר מזכרת על המקרר והאורחים המרוצים יעלו זיכרונות מהאירוע שלכם ליד המקרר עם כל מי שנכנס אליהם הביתה כמעט.

 

הדפס על חולצות

מתנה מיוחדת נוספת יכולה להיות הדפס על חולצות בעיצוב אישי אותה תוכלו למקם במרכז ברחבה או בצדדיה, וזה ייתן לאורחים שלכם גם מעורבות במתנה אותה תתנו להם. כך תהיו בטוחים שהם יאהבו את המתנה והיא לא תהיה מונחת בארון לתקופה ארוכה. חולצה כזו יכולה לשמש ליום יום או אפילו כפיג'מה.

 

לסיכום

הענקת מתנה לאורחים שלכם באירוע שלכם הוא דבר מאוד נדיב מצד החוגג שלא רק מצפה למתנה אלא גם מבקש לפנות זמן ויום ולעיתים גם לקחת בייביסיטר לילדים שלהם כדי שיוכלו להגיע לחגוג אתכם, וזו דרך להוקיר תודה ותת להם משהו באופן אישי שיזכיר להם שאתם אוהבים אותם. זה יכול להיות כל דבר שמרגיש לכם נכון ויפה לתת כמו למשל פותחנים, מחזיקי מפתחות, שוקולד או עציצים. השקיעו מחשבה במה שתרצו להעניק ובדרך אותה תרצו להעביר את המתנה לבעלי החדשים.

מארזים קטנים

 

אולי תאהבו גם את

טרנדים לוהטים
4 טרנדים לוהטים לקיץ חם

כל אחד מאתנו רוצה להיות בטוח בכך שהוא מכיר בטרנדים החמים ביותר שמתלווים אל כל עונה. במדריך האחרון שהעלינו לרשת, הצגנו בפניכם את הטרנדים הלוהטים

קראו עוד »