תיק ערב שכל אישה צריכה

תיק ערב הוא אמנם קטן לרוב, אך אביזר אופנה זה הוא בעל השפעה עצומה על הוודג' הכללי.

הוא יכול להחמיא לך בקלות ולשדרג כל הופעה, או לחלופין ליצור ניגוד ודיסהרמוניה עם הלוק הכללי.

בכתבה: 3 סוגי תיקי ערב שכל אישה צריכה!

 

תיק ערב קטן ושחור

תיק ערב קטן כדי שלא "תיסחבי" באירוע עם מלא חפצים שאת לא צריכה, כשאת למעשה צריכה מקום לדברים חיוניים בלבד: פלאפון, ארנק, איפור לתיקון, מפתח..כל אחת צריכה לפחות תיק ערב אחד שהוא מעודן וניטרלי. תיק מסוג זה, יכול להוסיף קלאסה ופי כמה, כשהוא קטן ושחור – לא משתלט על הלוק, פרקטי ומחמיא. כאמור, זהו תיק שכל אישה צריכה מפני שהוא שימושי גם לייעוד שלו (סחיבת חפצים בנוחות) וממש כמו מכנס ג'ינס איכותי, מתאים לרוב הבגדים ועושה זאת בעדינות ובאלגנטיות.

תיק מעוצב


תיק קלאץ' עם אפשרות להרכבת רצועה

שיא השיק! תיק קלאץ' "סוגר את הפינה" להקניית מראה מתוקתק ועכשוי. אמנם הוא פחות נוח, אבל מחמיא ואופנתי בטירוף. להרגיש כמו כל הכוכבות: מחזיקות את התיק בסטייל, הרחק מן השמלה ומעניקות לו את הכבוד שמגיע לו בתור אביזר אופנתי שונה וייחודי, שמכניס עניין ו"בעיטה" ללוק. העיצוב שלו בעל אמירה אישית של ביטחון עצמי, נועזות, שובבות ונחישות. מתאים לאלו שמחפשות לסובב ראשים. היתרון: כשצריך את הידיים לפעולה אחרת, או כשכבר אין כוח להחזיק, התיק מכיל רצועות שניתן להרכיב בקלות על התיק ולעשות בהן שימוש כתיק צד.

תיק לנשים


תיק ערב אלגנטי, לא שחור

תיק שחור מתאים לכל כך הרבה שילובי בגדים ולכן הוא אביזר MUST בארון של כל בחורה שמבינה עניין. אבל מה עושים כשהלוק שבחרתי הוא מהמיעוט שתיק שחור לא מחמיא לו בשום צורה? למשל: אם כל הלוק שלי שחור, אני חייבת שהתיק יהיה צבעוני כדי ש"ישבור" קצת את הקו השחור ויוסיף צבע לעין. רצוי שיהיה לך בארון תיק ערב שחור ועוד תיק נוסף בצבע אחר: עדיפות לצבע אחיד, נייטרלי, שיאפשר לך התאמה גם כן להרבה בגדים ועדיין יראה אלגנטי ומעודן. כגון: צבע ניוד, בז', קרם או צבע שיכניס יותר חיות ויוקרה כמו: כסף, רוז גולד וזהב.

עלה

 

לסיכום,

כל אישה צריכה תיק ערב שיאפשר לה לשאת איתה חפצים אישיים מבלי להעיק ולהכביד עליה, ומה טוב כשיש אפשרות לתיק כזה שלא יהיה רק פרקטי, אלא ימנף את הלוק לטובתה, כאביזר אופנה שמחמיא ומשדרג? שלושת תיקי הערב שכל אישה צריכה שיהיה לה: תיק ערב קטן שחור, קלאסי ומתאים כמעט לכל אאוטפיט, תיק ערב בצבע שונה עבור רגעים שפשוט בא לך לגוון או לשדר משהו אחר ותיק קלאץ' שונה בעיצובו משאר התיקים שברשותך, ליצירת מראה עדכני ובועט. GO GET THEM!

אולי תאהבו גם את

טרנדים לוהטים
4 טרנדים לוהטים לקיץ חם

כל אחד מאתנו רוצה להיות בטוח בכך שהוא מכיר בטרנדים החמים ביותר שמתלווים אל כל עונה. במדריך האחרון שהעלינו לרשת, הצגנו בפניכם את הטרנדים הלוהטים

קראו עוד »
תיק
בחירת טופים ליציאה

בחירה של טופים ליציאה זה לא עניין של מה בכך. מי שהתחילה ללבוש טופים רק לאחרונה יודעת שצריך לשים לב לכל מיני פרטים קטנים רגע

קראו עוד »