איך לבחור שעון לגבר שלך?

לגבר שלך יש יום הולדת? רוצה להפתיע אותו במתנה ליום הנישואין או כמתנה על קידום בעבודה? הבחירה האופטימלית היא שעון המותאם לפרק היד שלו.

איך תבחרי שעון עבור הגבר שלך – על כך במאמר הבא.

 

איך לבחור שעון עבור הגבר שלך?

בחירת השעון האופטימלי לגבר צריכה להיעשות על פי הצרכים והטעם האישי שלו. שעון לגבר יכול להיות שעון יהלומים יוקרתי, מותג חדשני ומוכר או שעון חכם עם פונקציות מתקדמות. מדובר על שעון יד שצריך להיות מצד אחד אסתטי ומצד שני שימושי. לפיכך, כל אישה צריכה לדעת מה מעדיף הגבר שלה ומה כדאי לקנות לו. כשמדובר בגבר שנפגש עם לקוחות ושותפים עסקיים כדאי להתאים לו שעון מרשים על מנת ליצור רושם ראשוני של רצינות ושליטה. אם אישה שרוצה בסך הכל שהגבר שלה יעמוד בזמנים מספיק לרכוש שעון יד פשוט המראה את השעה והתאריך. במידה והגבר מתעניין בגאדג'טים ואוהב דברים חדשים ומתקדמים אין כמו השעון החכם על מנת שיהיה מרוצה.

 

אילו פונקציות יש לשעון החכם?

השעון החכם הוא שעון המחובר למכשיר הנייד ומאפשר ניהול שיחות באמצעות רמקול ומיקרופון מובנה ופונקציות נוספות כמו: ספירת צעדים וקילומטר, בדיקת לחץ דם, דופק, א.ק.ג. וכד'. ניתן לבצע באמצעותו חיוג מהיר, לשמוע דרכו מוסיקה, לשנות את השפה שלו בהתאם לצורך, להיכנס איתו למים ולרכוש חבר חדש לגבר שלך ותעסוקה רבה.

 

מהם ההבדלים בין שעונים חכמים לשעונים יוקרתיים לגבר?

ההבדל העיקרי בין השעון החכם לשעון היוקרתי הוא הטכנולוגיה. כאמור, השעון החכם מתקשר עם המכשיר הנייד והשעון היוקרתי הרבה יותר מרשים מבחינה ויזואלית. זהו מותג שלמעשה אומר "זה השעון שלי וזה אני". כלומר, השעון ממתג את האדם העונד אותו. בנוסף, השעונים היוקרתיים מגיעים במבחר צבעים, טקסטורות, עם צג דיגיטלי, עם או ללא מספרים, לעומת שעונים חכמים שהם פחות או יותר בעלי אותו סגנון ורק הרצועה שלהם משתנה בהתאם לבחירה. בין אם מדובר על שעון יוקרתי ובין אם על השעון החכם, הגבר שלך צריך לחוש בנוח כאשר הוא עונד אותו ולכן ישנה חשיבות רבה להתאמה הפיזית שלו.

 

כיצד להתאים שעון לגבר?

את השעון צריך להתאים לפרק היד של הגבר. כלומר, אם לגבר שלך יד גדולה יתאים לו שעון גדול ולהיפך, ליד קטנה יתאים שעון עם שטח פנים קטן יותר. יש לקחת בחשבון גם את העיצוב והצבע. בדרך כלל גברים אוהבים עיצוב מינימלי או קלאסי שיתאים לעבודה וכמו כן לאירועים חברתיים תוך התאמה לסגנון הלבוש שלהם. את השעון יש לרכוש רק במקום אמין המעניק אחריות. לבסוף, גם מחיר השעון הוא משמעותי ולכן מומלץ לערוך השוואת מחירים בין המותגים השונים ולרכוש את השעון שמתאים ביותר מבחינת התקציב והאיכות.

 

תכשיט יוקרתי

אולי תאהבו גם את