ההבדל בין שעון יד לקיץ לבין שעון יד לחורף

שעון יד מזמן לא נועד רק להראות את השעה והוא הפך במרוצת השנים לפריט אופנה מהמעלה הראשונה, כזה המסמל סטטוס ועוצמה, לא לחינם נכנסו לתחום שעוני היד מטובי מעצבי העל העולמיים והם המציעים לנו מגוון מסחרר של שעוני יד לכל עת ועונה.

עונה? כן! מסתבר ששעון יד לא מתאמים רק לפי האירוע או מצב הרוח אלא גם לפי עונות השנה, כדי שתהיו בחזית האופנה גם בחורף וגם בקיץ.

 

אז מהם ההבדלים בין שעון יד לקיץ ושעון יד לחורף?

ההבדלים הם בעיקר אופנתיים, כשם שסגנון הלבוש שלנו משתנה מעונה לעונה כך גם את שעון היד אותו נענוד נתאים לסגנון העונתי.

רצועות בצבעים כהים וחמים יתמזגו טוב יותר עם לבוש חורפי של סריגים ומעילים בצבעים היותר סולידיים אותם בדרך כלל אנו לובשים בחורף, רצועות עור מתאימות אף למזג האוויר החורפי והקריר ובניגוד לקיץ הם לא יגרמו לנו לזיעה בפרק כף היד.

לשעונים רבים ניתן להחליף את הרצועות ורכישת שעון כזה יאפשר לנו לשנות את הנראות של השעון בקלות ובמהירות.

אך לא רק ברצועות שעון עסקינן, גם גוף השעון עצמו יכול להתאים לעונה מסוימת בשנה.

בחורף למשל, השעונים הגדולים בעלי הנוכחות והבולטים מתאימים יותר למראה הכללי בעונה בה אנו לובשים בגדים המכסים יותר מחושפים, במקרה כזה שעון בעל נוכחות יבלוט מבעד לשכבות הבגדים ויצהיר את ההצהרה האופנתית הנדרשת, שעון בעל גוף קטן יעלם בתוך הבגדים ויאבד מקסמו, והרי כבר אמרנו שכיום שעון יד הוא יותר הצהרה אופנתית מכלי המראה את השעה.

 

ומה באשר לקיץ?

בעונה החמה הכל הפוך, ולא רק במזג האוויר.

שעוני היד המתאימים לקיץ צבעוניים יותר בהתאם לאווירה הכללית, רצועות השעון יהיו בצבעים עזים ומגוונים ועדיף מגומי או בד כדי לנטרל זיעה מיותרת בפרק כף היד.

גוף השעון המתאים לקיץ יהיה קטן יותר, הלבוש הקייצי החשוף מייתר את הצורך בגוף שעון גדול ומספיקה רצועה צבעונית וגוף שעון צר כדי שיבלוט על פרק כף היד ויצהיר את ההצהרה האופנתית הנדרשת, ויש שיאמרו שאף שעון חכם בעל רצועה דקה הנראה כצמיד הוא האביזר האופנתי המושלם לקיץ ומשתלב בכל הופעה קייצית שתבחרו, בין אם תלבשו ברמודה וחולצה פרחונית עם כפכפים או ג'ינס קצר עם נעליים נמוכות וגופייה.

 

אז איך יודעים איזה שעון יתאים לכם לקיץ ואיזה לחורף?

פשוט מאוד, חנות שעונים מקצועית עם צוות מיומן המבין בשעונים ובאופנה ידע להתאים לכם את שעון היד המושלם לכל עונה כדי שתמיד תהיו בחזית האופנה עם אקססוריז שיקים ומעוצבים להפליא שכמובן גם יהיו נוחים ונעימים.

ובין אם הטמפרטורות בחוץ מטפסות או צונחות לכם יהיה שעון אופנתי על היד.

 

שעון עם רצועת אור

אולי תאהבו גם את

שעון עם רצועת עור
איך לבחור שעון לגבר שלך?

לגבר שלך יש יום הולדת? רוצה להפתיע אותו במתנה ליום הנישואין או כמתנה על קידום בעבודה? הבחירה האופטימלית היא שעון המותאם לפרק היד שלו. איך

קראו עוד »