ארנק לגבר – עם או בלי מקום לכסף קטן?

האישה השנייה שלך, זה שאתה לוקח איתך לכל מקום, ארנק. הדבר הזה בגודל של 40 ס"מ פחות או יותר, שנכנס לך בול לכיס האחורי של הג'ינס התבלה ויצא מכלל שימוש. החלטת להתחדש ולקנות לעצמך אחד חדש, ואז עלתה השאלה: האם באמת צריך גם היום מקום למטבעות? בשורות הבאות נעזור לך להגיע למסקנה ולהחלטה הנכונה.

 

איזה טיפוס אתה?

אתה גבר לא? אז בוא נחשוב באופן פרקטי וגברי ותענה על שתי שאלות חשובות:

 

אשראי או מזומן

מה אתה עושה בדרך כלל: משתמש בכרטיסי אשראי או חי על מזומן? אם אתה לא משתמש בכסף קטן, כדאי שתבחר ארנק שיש בו מקום רק לכרטיסים. לעומת זאת, אם אתה משתמש רק בשקלים ומטבעות, או לכל הפחות משלב בינם לבין כרטיסי אשראי, מומלץ שתרכוש ארנק עם תא המיועד לכסף קטן.

 

מבולגן או מסודר

אחרי שהבנת באיזה אמצעי תשלום אתה מרבה להשתמש, כדאי שתבחן גם האם אתה טיפוס מבולגן או מסודר. אם אתה מגדיר את עצמך כגבר מבולגן, אנחנו מניחים שארנק עם הרבה תאים פחות יתאים לך ולכן תעדיף ארנק עם תא אחד וגדול שיכול להכיל בתוכו הכל. אולם, אם אתה גבר מסודר, כנראה שתעדיף ארנק עם תאי חלוקה רבים שישרתו אותך כמו שצריך.

טיפ: לפני שאתה רוכש לעצמך ארנק חדש, רצוי קודם כל שתעשה סדר בארנק הקודם ותזרוק דברים שאין לך צורך בהם יותר, למשל חשבוניות ישנות וכרטיסים שנגמר להם התוקף. כך תוכל לדייק לעצמך את הרכישה הבאה.

 

אין ידיד נאמן כמו כסף מזומן

זה אולי פתגם נדוש, אך כשמדובר בזמן – הוא על זמני. אולי בגלל זה רוב הארנקים כיום (לשני המינים) מכילים תאים לאחסון שקלים ושטרות לצד כרטיסי האשראי הפופולריים. נכון, כרטיסי האשראי קצת גנבו את ההצגה ונראה שאי אפשר ממש בלעדיהם, שהרי הם מהווים אמצעי תשלום עיקרי.

אבל מצד שני, כסף מזומן נשאר אמצעי תשלום יעיל וזול ביותר. מה לעשות? יש דברים שפחות נוח לעשות בכרטיס אשראי, כמו למשל לתת טיפ במסעדה או תרומה בקופות צדקה. בנוסף, יש הרבה גברים שמעדיפים תא המיועד למזומנים שלהם, בדרך כלל תא חיצוני שמקל עליהם לגשת אליהם בפשטות ובמהירות.

 

המסקנה שלנו

ארנק הוא אביזר שימושי מכל בחינה, בטח כשאתה גבר. תזכורת קטנה: לפני כל הקבלות וכרטיסי האשראי, הארנק במקור נועד בכדי לאחסן כסף. נזיל, חומרי. נכון, זה בהחלט תלוי איזה טיפוס אתה: מבולגן או מסודר? כזה שמשתמש באשראי או בשקלים? אבל מבחינתנו, על אף העידן המתקדם שלנו, וכל עוד יש שימוש בכסף בצורה של מטבעות, כדאי מאוד שתבחר ארנק עם תא מיועד לכסף קטן.

בינינו, אם תפתח את הארנק הנוכחי שלך אנחנו מתערבים שתמצא בו מלבד כל הכרטיסים גם כמה שקלים, זה בייסיק.

אולי תאהבו גם את