האם יש הבדל בין ארנק ליום או ללילה?

שוב את עומדת מול אותה דילמה, באיזה ארנק להשתמש עכשיו? האם ארנק אחד מספיק גם ליום וגם לשעות הלילה? החלטנו לענות על הדילמה הזאת אחת ולתמיד על ידי התמקדות בכמה פרמטרים חשובים:

 

ארנק יום

ארנק שאת משתמשת בו בשוטף, זה שעובר איתך בנאמנות בין התיקים השונים, נוח ומתאים להכול.

 

מה צריך להיות בתוך ארנק יום?

כרטיס אשראי, כסף קטן, תעודת זהות ורישיון נהיגה, מגבון או שניים, מוצרי היגיינה אישית למקרה חירום, כרטיסי מועדון שונים, שוברים ואולי גם חפץ עם משמעות מיוחדת כמו תמונה של אדם קרוב.

 

חומר

מפני שארנק הוא פריט שיש בו שימוש יומי, צפוי שתהיה בו שחיקה מסוימת עם הזמן. בכדי למזער את הבלאי, כדאי לרכוש ארנק מחומר עמיד יחסית כמו עור או בד. פלסטיק מנגד, לא ישרוד יותר משנה.

 

צבע

זה עניין של טעם. יש המעדיפות צבעים ניטרליים ויש המעדיפות ארנקים צבעוניים וססגוניים. יחד עם זאת, ההמלצה שלנו היא לרכוש ארנק מפתיע ומרענן עם נוכחות. בכל זאת, אנחנו מניחים שהתיק שלך סולידי עם צבעים שמרניים, אז כדי שלא ישעמם לך בתיק – ארנק ססגוני עם טקסטורה מעניינת יפתור את העניין.

 

גודל וחלוקה

גם כאן זה מאוד אינדיבידואלי, ועדיין, ארנק בשימוש יומי מצריך מקום. לכן, נמליץ על ארנק בינוני עד גדול, עם תאי חלוקה רבים שישמרו על סדר בין כל הכרטיסים, הכסף ושאר ירקות. בנוסף, כדאי שיהיה תא ייעודי נפרד לשטרות ומטבעות בכדי לשמור על גישה מהירה ונוחה.

 

ארנק לילה

ארנק לילה זה כבר סיפור אחר לגמרי. המטרה שלו היא אחרת מארנק יום, ובמקום להכיל המון דברים הוא פשוט פריט אופנתי שסוגר לך את הלוק ושומר על אוירה אלגנטית על גבול היוקרתית.

 

מה צריך להיות בתוך ארנק לילה?

לא הרבה. אפשר לצמצם את כל החפצים שבארנק היום לכמה בודדים: תעודה מזהה אחת (רישיון נהיגה או תעודת זהות), אמצעי תשלום, מגבון, שפתון ומפתחות. כרטיסי מועדון ושוברים – פחות.

 

חומר

כאן יש פחות הגבלה. מאחר וארנק לילה הוא פריט שכביכול שמור לאירועים מיוחדים, הוא לבטח פחות נשחק מארנק יום. לכן, חומר כמו עור, בד, פלסטיק ואחרים יכולים להתאים כל עוד יש שילוב נכון עם שאר הפרמטרים.

 

צבע

ארנק לילה יהיה יפה בצבעים סולידיים ואלגנטיים שמתאימים לשעות החשוכות, כמו למשל: שחור, כסף, כחול עמוק או זהב. צבעים כהים בשילוב נצנוץ עדין זה קלאסי.

 

גודל וחלוקה

כאמור, בארנק לילה יש צורך בפחות מסמכים וחפצים. לכן, ארנק קטן יעשה את העבודה או לחילופין ארנק קלאץ' שיכול להוות אלטרנטיבה אפילו לתיק עצמו. לסיכום, אם לא היינו ברורים, אז כן. יש לחלוטין הבדל משמעותי בין ארנק יום לארנק לילה, בכל הפרמטרים: צבע, חומר, גודל ואפילו תכולה. מה שנשאר לך זה פשוט לבחור.

אולי תאהבו גם את