מתי תענדי צמיד עבה ומתי דק – המדריך המלא

החלטת שאת רוצה לפרגן לעצמך ולהתחדש בצמיד. מה תבחרי? צמיד עבה או צמיד דק? דילמה שכל אישה שרוצה לרכוש לעצמה צמיד חדש מכירה. לכל צמיד יש טיימינג וייחודיות משלו. מתי? איך? למי זה מתאים? כל התשובות במדריך שהכנו כאן.

 

זה עניין של מבנה

אנחנו בטוחים שיש לך חושים מחודדים: חוש טעם מצוין, חוש אופנתי, חוש אסתטי ויש שיגידו שאנחנו הנשים הצטיידנו בעוד חוש מיוחד, חוש לדברים יפים. אבל רגע לפני שאת מפעילה את כל החושים שלך – בואי ניקח צעד אחד אחורה. מסתבר שגם בבחירת צמידים הגנטיקה משחקת תפקיד, ואנחנו נסביר: חשוב שתבדקי האם את בעלת מפרק כף יד רחב או צר, לפי זה תדעי אם מתאים לך צמיד עבה או דק:

 

צמיד עבהאם את בעלת מפרק כף יד רחב, צמיד עבה יתאים לך במיוחד. שכן, צמידים רחבים או עבים יטשטשו את מפרק כף ידך ויסגלו לו מראה קטן ומעודן יותר. בנוסף, צמיד עבה יתאים לך גם אם את בעלת זרועות ארוכות או עצמות גדולות.

צמיד דק יתאים לך אם את בעלת מפרק כף יד צר וזרוע קטנה ודקה. צמיד כזה ישתלב בהתאמה עם המבנה העדין שלך ויבליט את היתרון שבמבנה כזה. בנוסף, צמידים עדינים ודקים יחמיאו לך מאוד גם אם ניחנת בזרועות קצרות או בעצמות קטנות.

בשני המצבים, כדאי מאוד שתקדישי תשומת לב ותוודאי טרם הרכישה שהצמיד אינו רחב מדי ומשוחרר על ידך או לחילופין שהוא לא צמוד מדי ולוחץ.

 

לכל דבר יש זמן ומקום 

אוקי, אז את המבנה שלך אי אפשר לשנות, אבל זה לא אומר שבגלל הגנטיקה את מחויבת לסגנון אחד. תמיד יש נסיבות מקלות שיאפשרו לך לגוון ולהשתמש בשני הסוגים לסירוגין:

 

מתי תענדי צמיד עבה?

צמיד עבה ישתלב בקלות באירועים מיוחדים כמו ארוחת ערב חגיגית או חתונה. כאן יש לך הזדמנות להתהדר במשהו לא שגרתי שיתפוס את העין. בנוסף, צמיד עבה יתאים גם לנשים שאוהבות מראה נועז או דרמטי ולכאלו שרוצות להדגיש את הנוכחות שלהן.

 

מתי תענדי צמיד דק?

צמיד דק ועדין יכול להתאים כמעט לכל מצב יומיומי, אם זה בעבודה משרדית או אם את סטודנטית בסביבה אקדמית. זאת, מהסיבה הפשוטה שצמיד דק איננו מרעיש ולא מסיח את הדעת בהשוואה לצמיד עבה. כמו כן, צמידים דקים ועדינים יחמיאו לך מאוד בשעה רומנטית כשאת לובשת שמלה שחורה וקטנה או בסביבה עסקית בלבוש אלגנטי שמשקף מראה מקצועי ומאופק יותר. 

לסיכום, ההחלטה מתי לענוד צמיד עבה או דק תלויה בשני דברים: במבנה של מפרק כף ידך ובסיטואציה עצמה. בכל אופן, כך או כך אנחנו סומכים עלייך שתדעי לבחור נכון איזה צמיד לענוד ומתי בפעם הבאה שתהיה לך התלבטות בנושא.

אולי תאהבו גם את