צמיד טניס או צמיד זהב – מה עדיף לקנות לאישה שלך?

החלטת לגלות יוזמה, רגישות ולהפגין את הצד הרומנטי שבך – לקנות לאישה שלך צמיד! בדרך גילית שצמיד זה מושג שכולל בתוכו מגוון רחב של צמידים שונים. אך אל דאגה, החלטנו להקל עליך ולעשות סדר בין שני צמידים מאוד פופולריים: צמיד טניס וצמיד זהב.

 

רגע, על מה אנחנו מדברים?

לפני שאתה רץ לקנות צמיד, נשפוך קצת אור ונבין מה מייחד כל צמיד ומה מגדיר אותו:

צמיד טניס – צמיד עדין ודק, משובץ כולו ביהלומים או לחילופין באבנים טובות. הצמיד בנוי מחוליות על גבי חוליות המחוברות ביניהן, בדרך כלל בשורה אחת, למרות שיש כאלו הבנויים משתיים או שלוש שורות. בזכות מבנה החוליות, הצמיד מאופיין תמיד בגמישות ובתנועתיות. נציין גם שצמידי טניס יכולים להיות בעלי סגנונות רבים, עשויים זהב 14 או 18 קראט, כסף סטרלינג או פלטינה.

צמיד זהב – להבדיל מצמיד טניס שעונה להגדרה אחידה של מבנה משובץ יהלומים או אבנים, צמיד זהב אינו מוגבל בהגדרה אחת ויכול לבוא לידי ביטוי בצורות שונות. יש צמידי זהב קשיחים ויש גמישים, יש מעוטרים בחריטה או קישוטים אתניים ויש חלקים, יש עבים ויש דקים.

 

אז מה יתאים לה יותר?

אחרי שהבנו במה מדובר, אפשר לעבור לשלב הבא ולהתמקד בבת הזוג שלך. כאן אנחנו סומכים עליך שהספקת להכיר אותה מספיק טוב כדי לדעת מה מתאים לאישיות שלה ומה היא תאהב יותר:

צמיד טניס – מבוקש כיום מאוד ומוצא פופולריות רבה אצל נשים רבות, אולי כי הוא משדר יוקרה, עושר ומהווה סמל סטטוס. צמיד טניס הוא מתנה שכל אחת תשמח לקבל, בין אם זה לרגל אירועים מיוחדים כמו לידה, יום נישואים או סתם בכדי להראות את אהבתך הרבה כלפיה. העיצוב שלו אידיאלי בעיקר לנשים המנהלות חיים פעילים ועמוסים, אך נוכחותו האלגנטית והיוקרתית תתאים בהחלט גם לאירועים מיוחדים בשעות הערב. בנוסף, נציין שצמידי טניס נחשבים יקרים מאוד עקב היהלומים הרבים בהם. לכן, אם לא תכננת להוציא סכום גבוה תמיד אפשר להוזיל עלויות בקניית צמיד טניס המשובץ יהלומי מעבדה.

צמיד זהב – צמיד זהב הוא צמיד קלאסי, נקודה. הוא תמיד יהיה הימור מנצח גם ליום יום וגם לאירועים מיוחדים. צמיד זהב בניגוד לצמיד טניס, ישתלב יפה גם עם בדים מטריקו, ג'ינסים או שמלות קלילות. אפשר לומר שהוא יתאים לאישה שלך גם אם היא נוטה לענוד תכשיטים סולידיים וגם אם היא עונדת תכשיטים נועזים יותר.

 

לסיכום, ההחלטה מה עדיף לקנות לאישה שלך, צמיד זהב או צמיד טניס, נובעת מכמה דברים: טעמי תקציב, טעם אישי והיכרות איתה, כלומר מה אורח החיים שלה מעיד עליה ועל העדיפויות שלה. מה שבטוח, עצם ההחלטה לקנות לאשתך צמיד, טניס או זהב, תצבור לך בוודאות עוד כמה נקודות חיוביות אצלה.

אולי תאהבו גם את