איך תבחרו את חליפת החתן בהתאם לעונות השנה

חתונות לא מוגבלות רק לעונת שנה אחת, והן מתפרסות על פני ארבעת העונות. עובדה זו יכולה להציב אתגר לחתנים שמחפשים את חליפת החתן המושלמת עבורם. כל עונה מביאה איתה תנאי מזג אוויר ייחודיים ובעקבות זה גם לבוש מעט אחר. אז איך בכל זאת לבצע את הבחירה החשובה כל כך שמשפיעה על איך שהחתן ירגיש וייראה באירוע? במאמר זה נבחן את העונות השונות ואיזה חליפה יכולה להתאים להן.

 

עונת האביב

בחודשים מרץ עד מאי העונה יכולה לנוע מקרירה לחמימה. במועדים אלה כדאי לבחור בחליפות שעשויות מבדים קלים, כמו כותנה או פשתן. החומרים הללו מאפשרים לגוף שלכם לנשום ומבטיחים שגם אם יהיה חם- לכם עדיין יהיה נעים. אם אתם צופים שיהיה קריר יותר, אפשר ללכת על בדים כבדים שיהיו מבודדים יותר. עוד שיטה שטובה לאביב היא שימוש בשכבות. בגלל שמזג האוויר יכול להיות בלתי צפוי, חשבו על להשתמש בבלייזר קל משקל שניתן יהיה להסיר בקלות אם יהיה לכם חם מדי.

וודאו שהחולצה שיש לכם מתחת יפה ואלגנטית. האופציה הרב תכליתית הזאת תוכל לשמור על הנוחות שלכם גם בתנאי מזג אוויר משתנים.בנגע לצבע, האביב זה זמן לבחור בצבעים בהירים ומרעננים יותר מהשחור הקלאסי של חליפות גברים. אפשר לבחור בצבעי פסטל, גווני אפור בהירים, כחול רך ועוד. כך תוכלו להשתמש בעונת השנה כדי להיראות במיטבכם.

חליפות גברים

עונת קיץ

הקיץ הישראלי הוא חם, לוהט ומסנוור, אבל זה לא אומר שאתם צריכים לוותר על האלגנטיות. אפשר לבחור בבדים קלילים, מאווררים ודקים. החומרים הללו יכולים לנדף לחות וזיעה ומאפשרים זרימת אוויר. כך גם תיראו טוב וגם לא תשאירו על עצמכם כתמי זיעה.

אתם יכולים לבחור חליפות בעיצוב מודרני וקליל, כמו גווני בז׳ ואפור. בחרו בחולצה מכופתרת שמתאימה לצבעים הללו, אולי אפילו עם טקסטורה והדפס מיוחדים. בחרו בעניבות כיפיות וצבעוניות שעוד יותר יגרמו לקיץ להתבלט לטובה. בעונה זו חשוב גם להתאים משקפי שמש למראה כולו, כדי שלא תסתנוורו מדי מהשמש.

 

עונת הסתיו

אמנם בארץ העונה הזו לא תמיד מורגשת, אך מדובר בכמה שבועות נוחים מאוד לחתונות. בחרו בחליפות שעשויות מחומרים בבידוד בינוני, שיכולות לספק לכם חום מבלי להיות כבדים מדי. זה הזמן גם ללכת על גוונים עמוקים יותר מבחינת הצבע של החליפה- לדוגמה בורדו, כחול כהה ועוד. כדי להתכונן לטמפרטורות משתנות לכו על חליפה בשכבות, שגם יוסיפו לסגנון וגם יהיו פרקטיות.

 

עונת החורף

אם החלטתם להתחתן בחורף, חשוב שתשלבו בין חליפות שישמרו על החום לבין הסטייל. אפשר לבחור חליפות עשויות מצמר או קטיפה שישלבו את אלה. בחרו בצבעים עמוקים וכהים והוסיפו את האקססוריז הנכונים, ביניהם עניבה מעניינת, נעליים אלגנטיות וכדומה.

החליפה של החתן

אולי תאהבו גם את