חליפה לחתונה – המדריך המלא

קול ששון וקול שמחה, קול חתן וקול חליפה! אין ספק שחתונה זה היום המאושר בחייו של כל גבר, ונכון שהכלה מטבעה תופסת הרבה פוקוס עם השמלה הלבנה (בצדק), אבל זה ממש לא אומר שאין לך אפשרות לעמוד לצדה במלוא תפארתך. לשם כך כמובן דרושה חליפה מתאימה, והרי לך מדריך:

 

כמה טיפים חשובים לפני הכל:

  1. תבחרו ביחדעל מנת שתהיו מתואמים מבחינת הלוק ביום המיוחד שלכם, כדאי שתלכו ביחד לחפש את החליפה המיועדת. מה גם שאנחנו בטוחים שלכלה מעצם היותה אישה יש טעם מצוין.
  2. תקציבחשוב להתאים את החליפה לתקציב הקיים ולא את התקציב לחליפה. אין טעם בקניית חליפה יקרה במיוחד בהנחה שהיא מיועדת רק לערב החתונה, תדע שיש אפשרות גם להשכיר.
  3. תזמוןמומלץ להגיע לחנות עד שבועיים לפני יום החתונה. יש להגיע למדידות לפחות 3 פעמים אם החליפה נתפרת במיוחד בשבילך. מה שבטוח, לא מומלץ לדחות את הרכישה לרגע האחרון, זה סתם בלגן.
  4. תתעניין מראש לפני שקונים חליפה, כדאי לדעת בערך מה הכיוון, לחפש באינטרנט, לשאול, לראות מה הטרנד שהולך עכשיו ומה הצבעים הנפוצים. לצד זה, תשמרו גם על ראש פתוח.

 

קווים מנחים לבחירת חליפה:

  1. התאמה לסוג האירוע יש חשיבות גדולה לזמן האירוע: אם מדובר בחתונת צוהריים או חתונה שנערכת בקיץ, ההמלצה היא לצבעים בהירים יותר כמו שמנת או צבעי פסטל. כמו כן, מן הסתם כדאי שהבדים יהיו נושמים ודקים יותר. לעומת זאת, חתונה חורפית או כזאת שנערכת בשעות הערב תהיה בהלימה עם חליפה בצבעים כהים יותר כמו שחור או כחול לצד בדים כבדים ומחויטים יותר. 
  2. לבחור את הבד הנכוןבדים טבעיים הם נושמים, אווריריים ומומלצים ביותר לחום הישראלי כמו למשל בד פשתן. מנגד, בדים סינתטיים נחשבים אטומים, מחממים ופחות סופגים זיעה. אולם, למרות שבד פוליאסטר הוא סינתטי, פוליאסטר באיכות גבוהה גם הוא מקנה קלילות ויאפשר לעור לנשום, מה גם שאינו מתקמט. חולצה, אגב, מומלץ לקנות מבד העשוי 100% כותנה.
  3. אינדיבידואליות זאת החתונה שלך, לא? אז הכי חשוב שיהיה לך נוח ושהחליפה תתאים קודם כל לטעם האישי שלך. נציין שאתה לא חייב להיות נועז בגזרה או צבע בולט, אם אתה לא מרגיש בנוח חליפה בצבעים ובגזרה קלאסית תמיד תראה טוב. בנוסף, רצוי לוודא מראש כמובן שהחליפה בול במידה ומחמיאה למבנה הגוף שלך. 

 

לסיכום, חתונה (לרוב) זה אירוע חד פעמי, משהו בלתי נשכח עבורך ועבור כלתך. יש לשקול בכובד ראש כל פרט ופרט, כולל בחירת החליפה ולא לרכוש אותה לבד וכלאחר יד. חשוב שהיא תתאים לסוג החתונה, שהבד והצבעים יבחרו בקפידה, ובמיוחד שתאהב אותה ושתרגיש בה בנוח כאילו היא נתפרה עבורך (לגמרי אפשרות). שיהיה במזל.

אולי תאהבו גם את