אילו סוגי המכנסיים והחולצות שכל אישה חייבת בארון שלה

כל אישה יודעת שיש שמלות מסוימות שהיא צריכה שיהיו בארון שלה, כמו למשל שמלה שחורה פשוטה ליום יום ושמלה שחורה חגיגית לאירועים. אבל לא כל אישה יודעת מהם סוגי המכנסיים והחולצות שהם מאסט בכל ארון. בדיוק בשביל זה כתבנו את המדריך הנוכחי, כדי לאפשר לכן להכיר בהם. הישארו אתנו ותקבלו את כל המידע שאתן צריכות לדעת אודות שדרוג הארון שלכן.

 

הרקע לכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי אנחנו כותבות כחלק מסדרת מדריכים שעוסקת בבחירה נכונה של פריטים הכרחיים לארון. במדריך הקודם עסקנו בעיקר בנעליים וסנדלים, במדריך שלפני עסקנו בשמלות ערב ועכשיו, הגיע הזמן לעסוק בפריטי הבייסיק שנמצאים בכל ארון –  מכנסיים וחולצות. אם אתן רוצות להיות בטוחות שיש לכן את הסוגים הבסיסיים אתן צריכות בתור התחלה, להשקיע כמה דקות בקריאת המדריך.

 

אז איזה סוגי מכנסיים אתן חייבות שיהיו לכן בארון?

מבירור שערכנו עם נשים שמבינות עניין בתחום (הסטייליסטיות שסייעו לנו גם בכתיבת המדריכים הקודמים), התברר לנו שיש כמה סוגי מכנסיים לנשים שצריכים להימצא בכל ארון, הנה פירוט אודותיהם:

  • מכנסי ג'ינס ארוכים
  • מכנסי ג'ינס קצרים
  • מכנס שחור אלגנט
  • מכנס קצר (מג'ינס או מכל בד אחר)
  • מכנס פיג'מה

אלו המכנסיים שיסגרו לך את הלוק בכל מצב, גם כשאת יורדת רגע למכולת ובא לך להיראות במיטבך.

 

ואיזה סוגי חולצות אתן חייבות שהיו לכן בארון?

בנוגע לבחירה של חולצות נשים שצריכות להיות בארון של כל אחד ואחת מכן, יש מגוון רחב. שכן, הבחירה של החולצות כוללת גם גופיות. ההמלצה היא לשם לב שיש לך חולצות עם פתחים שונים, למשל:

  • פתח עגול
  • פתח וי
  • פתח מרובע

בנוסף לכך, אתן גם צריכות שיהיו לכן חולצות עם ובלי הדפסים וכמובן, שאי אפשר בלי לציין את העובדה שכל אחת צריכה לפחות חולצה שחורה אחת מחויטת וחולצה לבנה מחויטת וטריקו.

 

למה זה מאסט?

כל אישה חייבת שיהיו את הפריטים הללו בארון שלה כי היא תמצא מצב מסוים שבו היא תצטרך את הפריט הזה. כדי להדגים, אנחנו נציין בפנייך שלפחות פעם אחת בחיים (ואפילו יותר מזה) את מצאת את עצמך ללא חולצה לבנה או שחורה בדרך לטקס מסוים או אירוע. שכן, יש לא מעט אירועים שמצריכים קוד לבוש לבן או קוד לבוד שחור. כך שמדובר בפריטים שהם חובה בכל ארון נשי.

 

כמה מילים לפני סיום

עד כאן המדריך שאפשר לך לדעת אילו סוגי מכנסיים וחולצות את חייבת שיהיו לך בארון. עכשיו, כשכל הפרטים ידועים לך ולכן, נותר לכולן, נותר רק לצאת ולרכוש את הפריטים שחסרים. בהזדמנות זו, נאחל לכם קנייה מהנה ונאמר תודה רבה לסטייליסטיות שסייעו לנו בכתיבת המדריך. בזכותן, ארונות שלמים צפויים להתמלא.

מכנסיים לנשים

אולי תאהבו גם את

8 רעיונות ללוקים אופנתיים
8 רעיונות ללוקים אופנתיים

אופנה היא תעשייה שמתפתחת ללא הרף, המאפשרת לאנשים לבטא את הסגנון והאישיות הייחודיים שלהם. מיציאות מזדמנות ועד לאירועים רשמיים, הלבוש הנכון יכול להשפיע משמעותית על

קראו עוד »