החוויה שלי בסלון שמלות הכלה של לירון

המסע למציאת השמלה המושלמת לא היה פשוט, עברתי בהמון חנויות, מדדתי עשרות שמלות, ניסיתי מלא סגנונות והכל בשביל שמלה אחת מיוחדת ומושלמת. זאת הייתה החוויה שלי בסלון שמלות הכלה של לירון פרטוש

 

שמלות כלה

השמלה המושלמת היא לא הדבר הכי קל למצוא, לכל אחת מאיתנו יש סגנון שונה, מבנה גוף שונה, חלקים שאנחנו רוצות להדגיש יותר ופחות וגם תקציב שונה. השמלה מגיעה עם המון חישובים ושיקולים ובשביל למצוא את השמלה המושלמת צריך לחפש במקום הנכון. אחרי המון חיפושים הגעתי לסלון של לירון שם מצאתי את השמלה המושלמת בשבילי. להתאמת שמלת הכלה המושלמת לחצי על הקישור ובואי לסטודיו של לירון.

 

קצת על החוויה

כשהגעתי לסטודיו הגעתי אחרי כמה סלונים קודמים שם לא מצאתי את מה שחיפשתי. אני לא הגעתי נעולה מידי על סגנון, לא ידעתי איזה סטייל יחמיא לי ובעיקר באתי עם ראש פתוח- בכנות אפילו לא ידעתי אם אני רוצה לקנות את השמלה או להשכיר אותה. איך שנכנסתי לסטודיו קיבלה אותי המעצבת והסבירה לי קצת על המקום. בסטודיו של לירון הדברים עובדים מעט אחרת- הסטודיו הוא מאוד מגוון ומציע יתרונות שלא רואים בכל מקום אחר.

קודם כל טווח המחירים בסלון הוא ענק, ניתן למצוא שמלות בעיצוב אישי ולפי הזמנה בקצה אחד של טווח המחירים, שמלות מקולקציות קודמות באמצע טווח המחירים ואפילו שמלות להשכרה בקצה הנמוך של טווח המחירים- כך שכל כלה שמגיעה לסטודיו תוכל למצוא שמלה בתקציב שלה. בנוסף טווח המידות בחנות היה עצום ומכיל- היו מידות לכל כלה באשר היא.

 

עוד על לירון

אחרי שגיליתי על מגוון האפשרויות העצום הבנתי שהגעתי למקום הנכון, טווח המחירים המגוון, האפשרויות השונות להשכרה ולקנייה והמידות המגוונות עזרו לי להרגיש בנוח כי ידעתי שבכל המבחר העצום בטוח אמצא משהו בשבילי.

אחרי שהסתכלתי קצת על גווני הלבן השונים לירון הגיעה לעזור לי לבחור את הסגנון שהכי יחמיא לי בתור כלה, היא שאלה אותי שאלות על עיצוב החתונה והחזון שלי לאירוע, על איזה סוג כלה אני- יותר קלאסית ומסורתית או יותר מודרנית ונועזת, היא שאלה על טווח המחירים שלי וגם על העדפות הגזרה שלי (אילו חלקים ארצה להבליט ולהדגיש) ומשם התחלנו לעבוד.

תוך ליווי צמוד מתחילת התהליך בבחירת השמלה ועד לפרט האחרון בהתאמות לפני החתונה הגעתי לבסוף ליום החתונה מרוצה לחלוטין, השמלה הייתה מושלמת וגרפה אחריה מאות מחמאות- כמובן שאת כולן הפגנתי בחזרה ללירון.

 

לסיכום

חווית הקנייה שלי בסטודיו של לירון לא יכלה להיות יותר מושלמת, השמלות המהממות, מגוון המסלולים לקניית השמלה בחנות, תשומת הלב לפרטים ולחוויות הלקוח, מגוון המידות וכמובן התוצר הסופי הפכו את החוויה למושלמת. תודה לך לירון על הכל!

החוויה שלי בסלון שמלות הכלה של לירון

אולי תאהבו גם את

8 רעיונות ללוקים אופנתיים
8 רעיונות ללוקים אופנתיים

אופנה היא תעשייה שמתפתחת ללא הרף, המאפשרת לאנשים לבטא את הסגנון והאישיות הייחודיים שלהם. מיציאות מזדמנות ועד לאירועים רשמיים, הלבוש הנכון יכול להשפיע משמעותית על

קראו עוד »