יושבת עלייך בול!: 3 דרכים להתאים את שמלת הערב לגזרה

אחת ההתלבטויות הקשות ביותר שתוקפות נשים רבות כשהן מנסות לבחור שמלת ערב מתאימה נוגעת לגזרה. הרי לכל מבנה גוף מתאימה שמלה אחרת. עובדה זו גרמה לנו להבין כי עלינו לצאת בסדרת מדריכים מקיפה שתציג בכל פעם טיפים ודרכים שונות להתאים את שמלת הערב לגזרה שונות. אם אתן רוצות לבחור את שמלת הערב הבאה שלכן ברגע, כדאי שתקראו את השורות הבאות ותצאו מומחיות בתחום.

תכירו את הנשים שעזרו לנו להתאים את הגזרות למדריך

כדי שתוכלו להתאים את שמלת הערב הבאה שלכן לגזרה, אתן צריכות לקבל מידע מהימן ועדכני. לכן, יצאנו לפגוש נשים שיודעות דבר או שניים בנושא וביקשנו מהן ליידע אותן – איך עושים את זה? איך בוחרים שמלת ערב לפי גזרה? מעל ל – 10 נשים ישבו אתנו סביב שולחן ישיבות מפואר והסבירו לנו כל אחת את הדרך שלה.

בסופו של דבר בחרנו את 3 הדרכים שנראו לנו המתאימות ביותר. אנו רוצות לנצל את ההזדמנות ולהודות לכל הנשים (גם אלו שהתשובות שלהן לא מופיעות כאן, הן יופיעו במדריכים אחרים). שכן, בזכותן, מדריך זה רואה אור והוא צפוי להביא למודעות חשובה בנושא.

יושבת עלייך בול!: 3 דרכים להתאים את שמלת הערב לגזרה

יושבת עלייך בול!: דרך מספר 1 להתאים את שמלת הערב לגזרה

שימו לב, הדרך ה – 1 מותאמת למי שמחפשת שמלת ערב לחתונה ויש לה מבנה ירכיים רחב ושדיים קטנים. ההתאמה הטובה ביותר עבור מי שזו הגזרה שלה, תבוא לידי ביטוי עם שמלת ערב במבנה A. כזו שמבליטה את השדיים ומטשטשת את אזור הירכיים.

 

יושבת עלייך בול!: דרך מספר 2 להתאים את שמלת הערב לגזרה

בעלות החזה הגדול והמותניים הצרים צריכות להכיר את המותג המוכר מונבל שמלות ערב. בעצם, לא רק הן. שכן, במותג זה אפשר למצוא שמלות שמתאימות לכל גזרה. אנחנו פשוט התאהבנו באחת משמלות הערב של המותג. מדובר בשמלה עם מחשוף בחזה ומחשוף גב גדול. כזו שמאפשרת להבליט את כל האזורים היפים בגוף ללא כל מאמץ.

 

יושבת עלייך בול!: דרך מספר 3 להתאים את שמלת הערב לגזרה

הדרך ה – 3 להתאים את שמלת הערב לגזרה היא באמצעות פנייה אל סטייליסטית. נכון, מדובר פה בדרך שונה לחלוטין מאלו שהוצגו קודם לכן. אנחנו מצאנו את הדרך הזו כחכמה ביותר. שכן, סטייליסטית למדה את התחום והיא יכולה להתאים לכל אחת את השמלה המתאימה בהתאם לפרמטרים הבאים:

  • מבנה הגוף
  • הגזרה
  • האופנה הנוכחית

אם אתן מרגישות שממש אין לכן מושג מאיפה להתחיל, כדאי שתבחרו בדרך זו.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכן לדעת איך תוכלו להתאים את שמלת הערב לגזרה שלכן. כעת, כשיש לכן את כל המידע, נותר לכן רק לבחור את הדרך המתאימה לכן ביותר. שיהיה בהצלחה!

להתאים את שמלת הערב לדמות

אולי תאהבו גם את

8 רעיונות ללוקים אופנתיים
8 רעיונות ללוקים אופנתיים

אופנה היא תעשייה שמתפתחת ללא הרף, המאפשרת לאנשים לבטא את הסגנון והאישיות הייחודיים שלהם. מיציאות מזדמנות ועד לאירועים רשמיים, הלבוש הנכון יכול להשפיע משמעותית על

קראו עוד »