האם את בחורה של כסף או בחורה של זהב? 5 דרכים להתאמת גוון התכשיטים לעורך

בהתחשב בכמה נפוץ יש תכשיטים קטנים מדי או גדולים מדי, אין זה מפתיע שיש כל כך הרבה דרכים להתאים את התכשיטים שלך כך שיתאימו לעור שלך. אנשים מכל הגילאים והגדלים יכולים למצוא הצלחה בתהליך התאמה פשוט. המשיכי לקרוא לקבלת עדכון על הדרכים המובילות בהן תוכלי להתאים את התכשיטים שלך כך שיתאימו לעור שלך.

 

התחילי עם היסודות

ישנן דרכים רבות להתאים את התכשיטים שלך כך שיתאימו לעור שלך. הדבר העיקרי שאת צריכה לזכור הוא שלאנשים שונים יש גדלים וחומרים שונים, כך שתצטרכי להתאים את העיצוב שלך כך שיתאים לסוג העור של הלובש אותו. ישנן דרכים רבות להתאים את התכשיטים שלך כך שיתאימו לעור שלך.

 

שני את הגודל והחומר שלך

אחת הדרכים הקלות ביותר להתאים את העיצוב שלך כך שיתאים לעור שלך היא על ידי שינוי גודל הראש או השרשרת שמחזיקה את היצירה שלך. שימוש בשרשרת קטנה יותר או ראש גדול יותר יכול לעבוד. יש המון סוגים של תכשיטים לאישה ובטוח תמצאי מה שמתאים לך.

 

ניסוי עם חומרים

נסי עם חומרים שונים. נסי לשנות את הצבעים, העיצוב, גודל החוליה או השרשרת שמחזיקה אותה. כל דבר כדי לקבל תחושה כיצד התכשיט שלך מתקשר עם הסביבה שסביבך, וכיצד היא משפיעה על העור שלך. זה יכול לנוע בין שימוש בצבע בהיר יותר לעיצוב כהה יותר כדי לראות אם זה משפיע על איזון הצבעים של העור ועד להוספת עיצוב שיש לו השפעה מורכבת יותר על תגובת העור שלך, כגון עיצוב עם מרקמים מרובים או עיצוב שמשתלב בין זהב וכסף. ישנן דרכים רבות להתאים את היצירה שלך כך שתתאים לסוג העור שלך.

 

חפש פרטים קטנים

דרך קלה נוספת להתאים את היצירה שלך כך שתתאים לסוג העור שלך היא על ידי חיפוש אחר פרטים קטנים. לדוגמה, אם לתכשיט שלך יש לוח חרסינה קטן או כסף, זה יכול להיות אינדיקציה שיש לך סוג עור מסוים. אם היצירה שלך מצופה זהב, זה יכול להצביע על כך שיש לך סוג כהה יותר של עור.

 

תמיד למדוד ולבדוק את התכשיט

דרך קלה נוספת להתאים את היצירה שלך כך שתתאים לסוג העור שלך היא למדוד אותה תמיד. זה יכול להיות על ידי לקיחת פיסת בד או פקעת בד ומדידת האורך, הרוחב והגובה שלה. זה גם רעיון טוב לרשום את החומרים שמהם עשוי התכשיט כדי שתוכלי לדעת איך הוא מופיע על העור שלך.

 

שורה תחתונה

כפי שאת יכולה לראות, ישנן דרכים רבות להתאים את התכשיט שלך כך שיתאים לעור שלך, וכל אחת שונה. חשוב לזכור את הדברים האלה כשאתם חושבים כיצד ללבוש את הפריט שלכם בצורה הטובה ביותר. חשוב גם לזכור שלא כולם יאהבו את הסטייל שלך, אז תהיו סבלניות ונסו דברים חדשים עד שתמצאי מה עובד!

טבעת

 

אולי תאהבו גם את