איך לבחור תכשיטים משובצים יהלומי מעבדה? המדריך המלא

החלטתם כי אתם מעוניינים להתחדש בתכשיט יהלום חדש אך לא יודעים איזה? המדריך הבא יוכל לעזור לכם לבחור תכשיט משובץ ביהלום מעבדה שיעשה טוב על הלב ולא יפסיק לגרוף מחמאות!

 

קודם כל ודאו את איכות היהלום

בקניית יהלום מכל סוג, גם יהלום טבעי וגם יהלום מעבדה, חשוב מאוד שתדעו מה הדירוג של היהלום. דירוג היהלום מושפע ממגוון דברים, בין היתר הגודל שלו, רמת הניקיון שלו, החיתוך שלו ועוד אלמנטים נוספים שנבדקים במעבדה ומאוגדים לתעודה גמולוגית המפרטת את איכויות היהלום.

ודאו כי אתם אכן מקבלים את אותה תעודה בעת הרכישה של היהלום, כך תוכלו להיות בראש שקט ולדעת כי מה שקיבלתם זה אכן מה שביקשתם. כדאי מאוד לרכוש את היהלום ממקום בעל מוניטין גבוה, המתמחה בתכשיטים משובצים ביהלומי מעבדה. ניו דיימונד למשל הם חברה מוכרת המתמחה בייצור יהלומי מעבדה עם אחריות ותעודה גמולוגית רשמית המגיעה עם כל יהלום חדש שנרכש.

 

הגודל לא קובע

לא תמיד היהלום הכי גדול הוא יהיה האיכותי ביותר. לתכשיטים מסויימים יתאים יהלום קטן שלא יסיח את הדעת מהאלגנטיות של התכשיט ושל התלבושת כולה. אם אתם מעוניינים בשרשרת בחרו גודל תליון שיהיה בולט אך לא מדי, ונסו לחשוב מה ישתלב בצורה הטובה ביותר עם הלבוש היומיומי או החגיגי שלכם.

 

מה הצורה המועדפת עליכם?

יהלומים יכולים להיות מלוטשים לכמה צורות, וכאשר אתם בוחרים תכשיט בהתאמה אישית לרוב ניתן יהיה להתאים את צורת האבן. יהלום עגול וקלאסי נפוץ בתכשיטים כמו עגילים ושרשראות, אך גם יהלום מרובע יכול להיות פופולארי לשיבוץ על טבעת או שרשרת.

ליהלומים בנוסף יכולים להיות חיתוכים מקוריים יותר כמו למשל חיתוך בצורת לב או בצורת טיפה. נסו לחשוב מה יתאים לסוג התכשיט בצורה הטובה ביותר ולפי כך תוכלו לבחור את הצורה הרצויה ליהלום.

 

חשבו טוב לפני הקנייה

תכשיט יהלום הוא דבר יקר וצריך לחשוב טוב לפני הרכישה לו. נכון, שיבוץ התכשיט ביהלומי מעבדה מוזיל את התכשיט משמעותית אך עניין מדובר בהוצאה לא קטנה שצריך לשקול בכובד ראש. נסו לחשוב מה סוג התכשיט האידיאלי עבורכם, ואם מדובר בתכשיט שינתן במתנה נסו לחשוב על הטעם האישי של מקבל המתנה.

תכשיט יהלום הוא דבר שנשמר לאורך זמן וכדאי שהוא יהיה מותאם לטעם האישי שלכם על מנת שתוכלו להפיק ממנו את המיטב.

 

תכשיט משובץ יהלום מעבדה

תכשיטים המשובצים יהלומי מעבדה הם תכשיטים יוקרתיים מאוד ומדובר בתכשיטי יהלום לכל דבר ועניין. אם אתם מחפשים תכשיט יהלום במחיר הגיוני, תכשיט עם יהלום מעבדה הוא הבחירה בשבילכם. בצעו את התחקיר שלכם טרם הבחירה וחפשו מקום שגם מוכר תכשיטים המתאימים לטעם שלכם וגם נותן תעודה ואחריות על היהלום.

יהלום מעבדה

אולי תאהבו גם את