יום ההולדת של אמא מתקרב? 3 מתנות שהיא תאהב במיוחד

אמא – האישה שדואגת, מכילה, מטפלת ומעניקה מעצמה אין קץ עבור הסובבים אותה ובמיוחד לילדיה. יום ההולדת של אמא הוא הזדמנות פז לפנק את אמא בחזרה, ולהוקיר לה תודה על כל מה שהיא עושה עבורנו, ולהפגין אהבה בלתי נדלית כלפיה. כאן תמצאו 3 רעיונות מרגשים למתנות שהיא תאהב ותעריך במיוחד.

 

תכשיט זהב בעיצוב אישי

אין ספק שהמתנה המפנקת ביותר, המרגשת ביותר ובעלת הערך הסנטימנטלי הגדול ביותר היא תכשיט זהב בעיצוב אישי שיהיה ייחודי רק עבורה. למשל, שרשרת עליה חרוטה המילה 'אמא' בצירוף שמות ילדיה, תרגש אותה עד מאוד.

שרשרת זהב איכותית היא המתכון למתנה שימושית שאמא תישא איתה לכל מקום, למשך שנים רבות. המתנה תלווה אותה לא רק בשנה בה תעניקו לה אותה אלא גם עשורים קדימה, שכן אין לה בלאי והיא עמידה מאוד.

אם אתם חפצים ברכישת המתנה המושלמת לאמא, אך מאידך אין לכם פנאי לשוטט בחנויות או רצון לצאת מהמזגן, תוכלו לבקר באתר תליוני משפחה, שם תמצאו תכשיטי זהב איכותיים ביותר שניתן לחרוט עליהם מסר אישי או תמונה. בנוסף, באתר תמצאו תכשיטים נוספים כגון תליוני ילדים יוקרתיים שיעידו בגאווה על ילדיה של אמא. כמו כן, ניתן למצוא גם שרשראות שם בעיצוב אישי, מתנה נוספת מקסימה שתהיה יחידה בסוגה. לפרטים נוספים לחצו כאן http://www.familypendants.co.il.

 

מארז טיפוח

אמא נוהגת לעבוד סביב השעון, לדאוג לכולם לפני הדאגה לעצמה. תפקידכם לפנק אותה ולוודא שהיא עוצרת, ומעניקה גם זמן שהוא מיוחד עבורה. דרך טובה לעשות זאת הוא להעניק לאמא מארז טיפוח הגוף או הפנים, כך שתוכל לערוך לעצמה זמן מיוחד, לדאוג לגופה ולפניה, ולהתפנק תוך טיפוח עצמי – מבלי שתצטרך לצאת מהבית ולפנות לכך זמן מיוחד בשגרה העמוסה.

 

ספא

עיסוי מפנק הוא דרך נוספת להעניק לאמא פינוק, שיעצור את מרוץ החיים ויעזור לה להתרכז בעצמה ולהנות. פינוק ספא יוקרתי ביום הולדתה יעניק לה יום הולדת רגוע, מפנק ונעים. ניתן לרכוש עבור אמא יום פינוק בספא לבד, על מנת שתהנה מהשקט – או כמובן להוסיף לפינוק הספא אדם נוסף שהיא אוהבת לבלות איתו, דוגמת בן זוגה או חברה טובה.

בחרו ספא מפנק במקום בעל המלצות טובות, כגון מלון ספא המציע גם שימוש במתקני המלון כגון ג'קוזי, בריכה וחמאם – מתקנים אשר יוסיפו ליום הפינוק שלה ויעשירו אותו.

 

סיכום

חשבו היטב מהי המתנה המושלמת עבור אמא שלכם, שתתאים לאופי שלה ולדברים שהיא אוהבת לקבל על דרך הכלל. הפתיעו אותה במתנה מפנקת ואישית שתצהיר את האהבה וההוקרה שלכם כלפיה. מומלץ להתאגד כמה אנשים שאוהבים את אמא במיוחד, למשל כל ילדיה, ולקנות לה במשותף מתנה יוקרתית ומושקעת, במקום לרכוש כל אחד בנפרד מתנה קטנה יותר. אין דבר המשמח את אמא יותר מאשר אחדות המשפחה!

תליון

 

אולי תאהבו גם את