עוד מעט יגיע חורף – כך תוכלי לשמור על מראה שזוף גם אחרי הקיץ

איך יפה לך הקיץ! ואם נגיד לך שמצאנו את הדרכים המושלמות, לשמור על צבע השיזוף לאורך זמן? בכתבה שלפניכן סקרנו כל מה שצריך לדעת לפני שיוצאים לעבר החורף, לפחות שתצאי בידיים שזופות.

 

איך שומרים על מראה עור שזוף וזוהר גם בחורף?

מי לא רוצה להיראות כאילו היא נחתה עכשיו מהקריביים. כבר התרגלת למראה השזוף וממש לא בא לך לוותר עליו, בגלל שהגיע החורף. את כבר לא צריכה. היום קיימים מוצרים רבים שבעזרת טכנולוגיה מיוחדת, יכולים להעניק מראה שזוף אפילו לכמה ימים מבלי לרדת, ספויילר, ספריי שיזוף BYNETA יוכל לעזור.

אחד הפחדים הגדולים שלנו בלמרוח את המשזפים האלו על עורנו זה הפחד שמא הם עלולים להזיק לנו, או לחלופין להיות במראה לא אחיד, או לקבל גוון כתום, שאף אחד לא רוצה שיהיה לה.

מוצר מומלץ: ספריי שיזוף עצמי BYNETA, הוא בדיוק מה שאת צריכה, כדי להיות שזופה גם בחורף. הספריי מעניק גוון ניוד זהוב וזוהר, לצד טבעיות מעודנת, כאילו בדיוק עכשיו נחתת מתאילנד.

הוא לא משאיר כתמים או סימנים, מה שהופך אותו לעוד יותר אידיאלי לשימוש. לצד כל אלו, הספריי מועשר בפפטיד MATRIXYL, הפועל נגד הזדקנות העור ולצד תמצית האלוורה, המעניקה לעור גמישות.

 

כתמים כתמים איך הם נמענים?

אז נכון, אפשר להציע המון תכשירים, אבל בסופו של דבר, אם המריחה וההשפרצה לא יהיו מאוזנים ושווים, כך גם התוצאה תהיה.

אז איך בכל זאת אפשר להגיע לתוצאה המושלמת? ממש כדאי שתכירי את כפפות המריחה כמובן! בעזרת הכפפות האלו, קודם כל לא תצטרכי להתלכלך, בשביל זה הן נועדו. וגם, הן יעזרו לך למרוח את החומר בצורה יעילה ואחידה, לתוצאה מושלמת.

מוצר מומלץ: Glove Love כפפת שיזוף, דו צדדית, מה שמאפשר שימוש בשני צידייה וגורם לשחיקה פחות מהירה. הכפפה רב פעמים ומאפשרת למארוח את החומר בצורה אחידה ומרקם הכפפה נעים לעור.

 

למה דווקא מארז?

במקום לחפש כל הזמן את המוצרים המושלמים שישמרו לך על הצבע גם בחורף, הכי פשוט, הוא לקחת את המארז של BYNETA הכוללת את מוס, ספריי וכפפת השיזוף, שיחד עושות אפקט וואו, כזה שכולם ישאלו "מאיפה חזרת?"

בנוסף, רכישת המארז יעניק הנחה כחלק מרכישת הסט, לכן יהיה גם משתלם במיוחד.

 

לסיכום

כולנו מתגעגעות לשיזוף בחורף, גם אלו שיכחישו יודעות שבסופו של דבר, הן מעדיפות את עצמן במראה מוקה או ברונזר, לצד עור קורן וגמיש. אז לא צריך לחכות לקיץ הבא יותר, קיבלתן מאיתנו המלצה חמה במיוחד על ספריי הזיוף BYNETA שיגרום לכן להתאהב ברגע ולאחרים לחשוב שחזרתן מחופשה. בנוסף המלצנו על כפפת השיזוף שתגרום לכן להפיק את המירב מהשיזוף שלכן.

שיזוף

אולי תאהבו גם את