מה כדאי ללבוש להפקת בוק בת מצווה

הפקת בוק בת מצווה דורשת התארגנות מראש על פריטי הלבוש ועל איך שאנו רוצים שהתמונות יראו.

הכל יקבע לפי טעמכם האישי, אך ישנם כמה דגשים לבחירת הלבוש שיהפכו את התמונות שלכם להרמוניות יותר.

 

בוק בטבע או בוק בסטודיו?

אמנם בשני המקרים מומלץ להחליף בגדים ואביזרים, אך אם בחרתם בצילומי בוק בסטודיו חשיבות האביזרים גדולה יותר, ואם בחרתם בצילומים בטבע, חשיבות הבגדים שתבחרו גדולה יותר. בדרך כלל הבאת התלבושות והתוספות היא עליכם, אך אתם בהחלט יכולים למצוא סטודיו לצילום שיספק לכם סטים שונים ללבוש ושלל אביזרים מדליקים. למשל, סטודיו נגה ראשון לציון מציע מגוון רחב של אפשרויות, לצד שלל תוספות שלא בהכרח תמצאו במקום אחר.

 

מה הכי כדאי ללבוש לצילומים?

בטבע

אם בחרתם בצילומים בטבע, מומלץ להתמקד בצבעים ניטרליים. ג'ינס וחולצה לבנה או שמלה לבנה ישתלבו נהדר עם כל נוף שתבחרו להצטלם בו, ויתנו לתמונות נופך רך וקסום. תוכלו לשלב תלבושת נוספת צבעונית, אך הקפידו לשלב אותה עם הרקע. אם אתם מצטלמים ביער או בחורשה למשל, בחרו בצבעים חמים כמו אדום, חום או כתום שישתלבו הכי טוב עם הרקע הירוק.

 

בסטודיו

מאחר והרקע בסטודיו נתון לשליטתכם, אפשר קצת יותר "להתפרע" בלבוש. עם זאת, מומלץ שיהיה סט אחד לפחות של בגדים בהירים בגווני הלבן, וסט חגיגי אחד לפחות בצבע לבן. התמונות הללו הן אלו שיתנו לאלבום את ההרגשה שזו הפקת בת מצווה, שאחרי הכל היא חגיגה. אפשר לשלב בשאר התלבושות סטים הבנויים מקונספט מגניב, כמו מגפיים ארוכים, מכנסי ג'ינס, חולצת משבצות וכובע בוקר, או להביא בגדים צבעוניים שיקפיצו את מראה התמונות.

 

אביזרים ותוספות

הפרטים הקטנים הם אלו שיהפכו את האלבום למעניין יותר, לכן לא מומלץ לוותר עליהם. כדאי להביא אביזרים הקשורים לעולמה הפרטי של הנערה החוגגת ולתחביבים שלה, כך שהצילומים יהפכו אישיים יותר וייחודים יותר. בנוסף, התאימו את האביזרים לרקע בו אתם מצטלמים. אביזרים קלאסיים לצילומים בטבע למשל, הם סלסלת קש, קשת של פרחים, או גיטרה. במידה ואתם אובדי עצות, בררו עם הצלם שלכם אילו פריטים יש לו בסטודיו אותם הוא יכול להשאיל לכם.

 

איפור ושיער – נחוץ?

התשובה לשאלה הזו לגמרי תלויה בכם ההורים. מעט איפור יכול להפוך את התמונות למוצלחות יותר, וסידור השיער יכול לתת לנערה המצטלמת הרגשת ביטחון במראה שלה. מאחר וכלת בת המצווה היא רק בת 12, אם בחרתם כן להוסיף איפור ושיער וודאו כי התוצאה שתתקבל תהיה עדינה וקלילה. המטרה בהפקת בוק לבת מצווה היא ליצור רושם מעט בוגר, אך לגמרי צעיר.

 

לסיכום

בוק בת מצווה הוא הפקה לכל דבר, בו תצטרכו להתארגן מראש על לבוש ואביזרים. צלמים מסוימים יספקו לכם סטים שונים של תלבושות, ופריטים מגניבים שישתלבו יפה. בחירת הבגדים נעשית לפי טעמה של כלת האירוע, אך מומלץ להביא איתכם לצילומים לפחות 3 תלבושות שונות, בצבעים וסגנונות שונים, וחפצים אישיים של הנערה איתם היא יכולה להצטלם.

 

חדר צילום

אולי תאהבו גם את

טרנדים לוהטים
4 טרנדים לוהטים לקיץ חם

כל אחד מאתנו רוצה להיות בטוח בכך שהוא מכיר בטרנדים החמים ביותר שמתלווים אל כל עונה. במדריך האחרון שהעלינו לרשת, הצגנו בפניכם את הטרנדים הלוהטים

קראו עוד »