כך תציגו את הקולקציה החדשה שלכם באירוע מיוחד שאף אחד לא ישכח

נכחנו לאחרונה במספר הפקות אופנה שונות ומיוחדות שלימדו אותנו לא מעט על תחום האופנה. לאחר שחזרנו מהן, החלטנו לחלוק עם כולם את הידע שקיבלנו במהלך השבוע האינטנסיבי. לכן, יצאנו בסדרת מדריכים מקיפה בנושא שתציג בכל פעם את האינפורמציה החיונית. במדריך הנוכחי והראשון בסדרה נציג בפניכם את הדרך הטובה ביותר להצגת קולקציה באירוע מיוחד ובלתי נשכח. הישארו אתנו ותגלו איך תעשו זאת.

 

השלב ה – 1 שיאפשר לכם להציג את הקולקציה החדשה על הצד הטוב ביותר: בחירת לוקיישן מתאים

מי מכם שנכחו בהפקות אופנה לאחרונה, יודעים כי בחירה של לוקיישן טוב היא חיונית. אנחנו כאן כדי ליידע אתכם שבחירה של לוקיישן היא לא עניין של מה בכך. שכן, אתם צריכים לשים לב לכמה קריטריונים חשובים בטרם ההחלטה. הנה כמה מהקריטריונים שעליכם לבחון מראש, טרם בחירת המקום:

  • מקום גדול ומרווח
  • מקום שיש אפשרות להביא אליו קייטרינג או בופה
  • מקום שיש בו אפשרויות הושבה נוחות
  • מקום מרכזי עם אפשרויות חניה זמינות

עליכם לבחור בתור התחלה במקום שעונה על כל הקריטריונים הללו. רק לאחר שתעשו זאת, תוכלו לעבור אל השלב השני והחשוב לא פחות.

מיקום מתאים

השלב ה – 2 שיאפשר לכם להציג את הקולקציה החדשה על הצד הטוב ביותר: עיצוב המקום

אין ספק כי העיצוב של מקום האירוע צריך להיות לא רק מיוחד, אלא גם תואם לקולקציה שצפויה להיות מוצגת בפני הקהל. אם אתם למשל מתכננים לקיים אירוע השקה של קולקציה בניחוח טרופי, עליכם לעצב את המקום באווירה דומה. כלומר, להוסיף פריטים שיגרמו לקהל להרגיש שהם הגיעו לתאילנד או כל יעד טרופי אחר. חשוב מאוד גם לשים לב שאזור הבמה והמסלול יהיה מעוצב בהתאם.

 

השלב ה – 3 שיאפשר לכם להציג את הקולקציה החדשה על הצד הטוב ביותר: הכנת המסלול

חשוב מאוד לערוך תצוגות אופנה רק לאחר שהמסלול נבדק מראש ונמצא כבטיחותי. שמענו על מקרים שבהם דוגמניות צעדו על המסלול מבלי שהוא נבדק. התוצאה הייתה מצערת ביותר. שכן, כמה מהן נפלו מהעקבים ולא יכלו לצעוד בתצוגה בסופו של דבר בעקבות פציעה.

 

השלב ה – 4 שיאפשר לכם להציג את הקולקציה החדשה על הצד הטוב ביותר: הזמנה עם רמיזה

עליכם להכין מראש הזמנה שתרמוז לאורחים שלכם על תוכן האירוע. אם נמשיך בדוגמא שהוצגה בפניכם קודם, ניתן להוציא הזמנה בעיצוב טרופי. כזו שיהיו בה עצי קוקוס וצמחים טרופיים מוכרים. כך תגרמו לאורחים להסתקרן ולנסות להבין מה צפוי להיות באירוע שלכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת איך תוכלו להציג את הקולקציה החדשה שלכם באופן ייחודי ובלתי נשכח. בשלב זה יש בידיכם את כל האינפורמציה הדרושה, כך שנותר לכם רק ליישם ולארגן אירוע מיוחד במינו. שיהיה בהצלחה!

אירוע מיוחד

אולי תאהבו גם את